  • 11. Data: 2012-01-26 19:39:06
    Temat: Re: Widzimisię na poczcie?
    Od: pamana <b...@a...pl>

    > Dziwne, bo z 2 lata temu byłem świadkiem , że osoba odbierała nie swoje
    > wezwanie od sądu mając pełnomocnictwo (potwierdzone notarialnie).

    Jest mała różnica miedzy świstkiem własnorecznie napisanym a takim z
    pieczęcią notariusza,zdaje się.
    Byłeś tylko świadkiem nie wtajemniczonym co ,dla kogo i dlaczego -to
    dodatkowy argument na widzialem,slyszalem.
    p.

  • 12. Data: 2012-01-27 08:04:53
    Od: "Telesfor Baudot" <t...@T...poczta.NIE.onet.TU.pl>

    Użytkownik "PiotRek" <b...@w...pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:jfs0qr$cr1$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Marek" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Legitymować się na poczcie paszportem a nie dowodem osobistym.

    Tak, to jest dobre rozwiązanie na opornych... Praktykowane. Działa bez
    zająknięcia.

    Idąc dalej sam mogę nie mieć możliwości odbiory jakiejkolwiek
    korespondencji jeżeli wskażę adres do korespondencji inny niż
    zameldowania, np w banku, urzędzie skarbowym.

    --
    Telesfor BAUDOT

  • 13. Data: 2012-01-27 09:41:50
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-01-27 09:04, Telesfor Baudot pisze:

    > Idąc dalej sam mogę nie mieć możliwości odbiory jakiejkolwiek
    > korespondencji jeżeli wskażę adres do korespondencji inny niż
    > zameldowania, np w banku, urzędzie skarbowym.

    A to obowiązek meldunkowy już nie obowiązuje?

    --
    spp

  • 14. Data: 2012-01-27 09:44:07
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Thu, 26 Jan 2012 11:53:00 -0600, witek napisał(a):

    > wersja darmowa jest taka, ze przedstawiasz pelnomocnictwo na zwyklej
    > kartce papieru i zaczynasz wojne o uznanie tegos przez wszystkowiedzaca
    > pania w okienku.

    Aha :)
    Fajnie, tylko tyle, żę tkai świstek papieru możesz se w dupę wsadzić :)
    Skąd ta poczciara ma wiedzieć że to pełnomocnictwo" sporządziła....
    adresatka? :)))
    No chyba że miałeś na myśli pełnomocnictwo potwierdzone notarialnie :)

    Bo w każdym innym przypadku, "adresatka" wszczyna burzę że korespondencję
    dla niej wydano ... komuś obcemu :)
    I czym obroni się poczciara? tym karteluchem? :)))
    pfff....

    Równie dobrze, przychodzi sobie do ciebie np. córka twojego pracownika i
    wręcza ci "oświadczenie" ojca że od teraz masz przelewać wynagrodzenie za
    pracę na jej nr rachunku bankowego :)
    Pracownik jest chory i leży w szpitalu :)))
    Więc co robisz w dniu wypłaty? Przelewasz na ten rachunek czy stawiasz to
    wynagrodzenie "do dyspozycji" w miejscu w którym jest zawsze wypłata? :)))

    Ludzki odruch z MOJEJ strony byłby taki, że pojechałbym do tego pracownika
    w szpitalu, i o ile to możliwe ze względów medycznych, by ON OSOBIŚCIE
    napisał taka dyspozycję/upoważnienie/pełnomocnictwo dla swojej córki.

    W każdym innym przypadku - olałbym "pełnomocnictwo/upoważnienie"
    dostarczone mi przez obce osoby. Dla SWOJEGO dobrze pojętego interesu i w
    swojej ochronie.

    Po szpitalu wróci mi pracownik i każe sobie... wypłacić wynagrodzenie :))
    I palcem w nosie sobie pogrzebię, ale będę MUSIAŁ mu je wypłacić. Kwestia
    "dochodzenie później" od tej osoby która mi przyniosła "pełnomocnictwo"
    jest wtórna i ... spełznie na niczym.

  • 15. Data: 2012-01-27 10:01:34
    Od: Kamil <a...@a...com>

> [...]

    wręcza ci "oświadczenie" ojca że od teraz masz przelewać wynagrodzenie za
    pracę należne jej ojcu na jej nr rachunku bankowego :)

  • 16. Data: 2012-01-27 10:04:16
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Fri, 27 Jan 2012 10:41:50 +0100, spp napisał(a):

    > A to obowiązek meldunkowy już nie obowiązuje?

    Czego nie zrozumiałeś w opisie telesfora?
    Napisał że MOŻE mieć problem jak adres korespondencyjny podany w np. banku,
    będzie inny niż adres zameldowania widniejący w dokumencie tożsamości.
    Z czego wykoncypowałeś że nie ma "obowiązku meldunkowego"?

  • 17. Data: 2012-01-27 10:33:34
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (27.01.2012 11:01), Kamil wrote:
> [...]
    > wynagrodzenie "do dyspozycji" w miejscu w którym jest zawsze wypłata? :)))

    No akurat w przypadku pracownika, możesz porównać podpis na oświadczeniu
    z podpisem który masz w aktach.

    p. m.

  • 18. Data: 2012-01-27 10:38:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-27 11:33, mvoicem pisze:

    > No akurat w przypadku pracownika, możesz porównać podpis na oświadczeniu
    > z podpisem który masz w aktach.

    Kto ma zapłacić za grafologa?

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2012-01-27 10:42:44
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (27.01.2012 11:38), Liwiusz wrote:

    > Kto ma zapłacić za grafologa?

    Akurat w takim przypadku, jakby nie było innych, dodatkowych wątpliwości
    (tj. znałbym ojca, znałbym córkę, nie wiedziałbym nic o tym żeby była
    skonfliktowana z ojcem, podpis by się na oko zgadzał), zaryzykowałbym
    bez grafologa.

    Zwłaszcza że podobno grafolog na takiej próbce pisma jak "podpis" nic
    nie zrobi.

    p. m.

  • 20. Data: 2012-01-27 11:01:41
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

> [...]
    > adresatka? :)))
    > No chyba że miałeś na myśli pełnomocnictwo potwierdzone notarialnie :)

    aha, no to zrobiles z siebie idiote. idz i pozyj troche, poczytaj przepisy
    pocztowe, porozmawiaj z poczciarami i ich kierownikami i wroc tu z
    doswiadczeniem i sie wymadrzaj ;)

    --
    pozdrawiam, wromek