  • 11. Data: 2002-04-24 06:58:20
    Temat: Re: Wezwanie z US
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Budzik"
    > Na jakiej podstawie twierdzisz że US nie ma prawa
    sprawdzić twojego miejsca
    > zameldowania?
    (.......)
    >ROTFL, wybacz ale jak to co obchodzi US gdzie ty mieszkasz.
    Przecież
    >właśnie to gdzie mieszkasz okresla twój US, a nie adres
    zameldowania. Zwróć

    to jakie jest wlasciwie twoje zdanie co do adresu
    zameldowania, bo w kazdym poscie piszesz co innego ;-))

    Ja ponad 2 lata nie bylem nigdzie zameldowany i US o tym
    wiedzial, nawet w tym wlasnie czasie zmienilem urzad
    aktualizujac swoje dane na NIP3 ale bez zameldowania
    No to wg ciebie co ten urzad mial sprawdzac jak wiedzial ode
    mnie ze nie mam zameldowania ?
    cieszyli sie ze place podatek wlasnie u nich bo taki adres
    zamieszkania (w niedokonczonym domku) podalem
    *** blad ***

  • 12. Data: 2002-04-24 17:46:58
    Od: "Ada" <p...@b...net.pl>

    Doświadczenia zawodowego !!!!

  • 13. Data: 2002-04-24 21:32:11
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a b...@p...wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Zwróć
    >
    > Na PIT mam wyraźnie napisane "...adres zamieszkania w dniu 31 grudnia
    > roku
    > podatkowego..." czy to znaczy, że jak byłem na sylwestra tydzień w
    > Zakopanem i tam przez 2 tygodnie MIESZKAŁEM, a co więcej byłem nawet
    > zameldowany(!) w pensjonacie, to mam podać ten adres???
    > Czegoś tu nie rozumiem, a już na pewno nie Twojego ROTFL.

    Nie jestem pewien, ale pewnie gdybyś się uparł i złożył odpowiednią
    aktualizację danych to mógłbyś to zrobić. Na stałe mieszkałeś jednak w
    innym miejscu więc właściwsze byłoby rozliczenie się w w stałym miejscu
    zamieszkania. Niemniej jednak nie omieszkam zapytać jakiegoś urzędnika w
    którymś US. ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki
    mizernej pensji z bankomatu, powiedziałem do siebie: "Chyba się urżnę".
    No i proszę!

  • 14. Data: 2002-04-24 21:32:28
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze b...@W...pl:

> [...]
    > zameldowania. Zwróć
    >
    > to jakie jest wlasciwie twoje zdanie co do adresu
    > zameldowania, bo w kazdym poscie piszesz co innego ;-))

    Właściwość miejscową określa miejsce zamieszkania, co nie zmienia faktu że
    do US powinieneś podać miejsce zameldowania i zamieszkania, jeżeli się
    różnią. US ma prawo sprawdzić prawdziwośc obu tych adresów, zresztą
    podpisując się na NIP-3 poświadczasz prawdziwośc podanych na w/w druku
    danych. W większości przypadków adresy zameldowania/zamieszkania pokrywają
    się, jeżeli jednak tak nie jest informujesz o tym US.
    Jeżeli nie masz adresu zameldowania, to oczywiście US nie będzie go
    sprawdzał :))), możesz wtesy wypełnić na NIP-3 tylko adres zamieszania.

    I szafa gra :-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.
    A może nawet jeszcze gorsza." Benjamin Hoff