  • 1. Data: 2005-09-08 12:52:32
    Temat: Wezwanie na przesluchanie w roli swiadka
    Od: "Bogus1983 _" <b...@W...gazeta.pl>

    Dostalem cos takiego. Czy moge odmowic skladania zeznań i co wtedy mi grozi?
    prosze o szybką pomoc
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-09-08 12:57:13
    Temat: Re: Wezwanie na przesluchanie w roli swiadka
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Bogus1983 _ napisał(a):
    > Dostalem cos takiego. Czy moge odmowic skladania zeznań i co wtedy mi grozi?
    > prosze o szybką pomoc

    Dlaczego miałbyś odmawiać ?
    Jaka to sprawa ? Cywil karny ?
    Możesz odmówić, jeśli Twoje zeznania obciążyły by np kogoś z
    Twojej rodziny ...

    Zawsze po prostu możesz nie pamiętać przebiegu wydarzeń.
    Pomroczność jasna się znaczy.

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum

  • 3. Data: 2005-09-08 19:58:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Bogus1983 _" <b...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:dfpc6g$gvg$1@inews.gazeta.pl...

    Jeśli jesteś osobą najbliższą dla oskarżonego, to możesz odmówić
    składania zeznań. Jest jeszcze kilka wyjątków, jak ksiądz, adwokat,
    ale podejrzewam, że Ciebie nie dotyczą. Możesz również odmówić
    odpowiedzi na pytania mogące Ciebie lub kogoś Tobie najbliższego
    narazić na odpowiedzialność karną.