  • 1. Data: 2005-09-08 12:48:58
    Temat: Prawo w innych krajach UNi -wydalenie Polaka
    Od: "Ewa" <e...@t...de>

    Czy jezeli przekroczy sie jakies przepisy lub naruszy prawo .np. w Hiszpani
    zatrzymujac sie na wiecej niz 3 miesiace czy policja deportuje do
    Polski?Jezeli tak czy mozna jeszcze gdy Polska jest w EU zakaz wjazdu do
    Kraju na pare lat?Czy jest wogole jeszcze stosowanie takie kary dla Polakow
    w krajach UNI?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-09-08 14:08:35
    Temat: Re: Prawo w innych krajach UNi -wydalenie Polaka
    Od: Pablo <t...@o...pl>

    O ile mi wiadomo ze słyszenia w różnych mediach:

    > Czy jezeli przekroczy sie jakies przepisy lub naruszy prawo .np. w Hiszpani
    > zatrzymujac sie na wiecej niz 3 miesiace czy policja deportuje do
    > Polski?
    Nie ma limitu pobytu, mw krjach UE możesz siedziec ile chcesz, musisaz
    to tylko zgłosić to jakiś tam urzędów.
    Gorzej z podjęciem pracy

    Jezeli tak czy mozna jeszcze gdy Polska jest w EU zakaz wjazdu do
    > Kraju na pare lat?Czy jest wogole jeszcze stosowanie takie kary dla Polakow
    > w krajach UNI?
    Kraje UE nie mogą wydalić obywatela z UE (patrz przykład Angli w zeszłym
    roku)
    > Pozdrawiam

    Ja również

    Pablo