  • 1. Data: 2005-09-08 12:27:10
    Temat: pogrzeb,,,
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    witam chcialbym sie dowiedziec czy jest jakis przepis prawny odnosnie
    takiego zjawiska...
    zalozmy ze osoba lezy w innym domu pogrzebowym A, a my wybieramy inny B. W
    domu B pytaja sie czy rozpoaczac procedure pogrzebowa my mowimy tak. Oni
    zabieraja cialo z domu A i nam za to rachunek wystawiaja a my mamy za to
    placic ?
    skoro to w ich interesie to oni powinni to placic zcy nie ?

  • 2. Data: 2005-09-08 12:41:04
    Temat: Re: pogrzeb,,,
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    bartek napisał(a):
> [...]
    > placic ?
    > skoro to w ich interesie to oni powinni to placic zcy nie ?
    Kto Ci wystawia r-k - firma A czy firma B? I za co ten r-k Ci wystawiaja?

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2005-09-08 12:54:55
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    firma w ktorej byl pogrzeb, ale chyba takie koszty to oni powinni ponosci a
    nie my?
    firma a zabrala cialo z wypadku i lezalo w firmie a,
    bedac w firmie b ustalamy ze orgaznizujemy pogrzeb w firmie b, ona zabiera
    cialo z firmy a i wystawia za to rachunek firmie b na nas i my mamyt to
    placic ?wogole za pogrzeb 5tys zl to chyba duzo ?

  • 4. Data: 2005-09-08 13:13:53
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    bartek napisał(a):
    > firma w ktorej byl pogrzeb, ale chyba takie koszty to oni powinni ponosci a
    > nie my?
    IHMO Wy - nikt nie pracuje charytatywnie. Jakby cialo lezalo w domu w
    ktorym zmarly mieszkal przed smiercia, to wg Ciebie kto powinien
    zaplacic za paliwo zuzyte podczas przewozu ciala z domu na cmentarz? >
> [...]
    > cialo z firmy a i wystawia za to rachunek firmie b na nas i my mamyt to
    Firma A to firma gdzie lezaly zwloki. Firma B organizuje pogrzeb. Firma
    B ma pojechac do A, odebrac cialo, zawiezc je na cmentarz. Firma A
    wystawia firmie B r-k wystawiony na Was za... wlasnie, za co? za
    przechowanie zwlok przez ten czas? Za zabranie ciala z miejsca wypadku?
    Caly czas nie wiem za co firma A wystawila firmie B r-k na Was. Ale za
    cokolwiek by to nie bylo, to sa Wasze koszty a nie firmy organizujacej
    pogrzeb.
    Klient zamawia usluge, firma mowi ile to bedzie kosztowalo, jesli obie
    strony dojda do porozumienia to wszystko gra. To jest wszystko kwestia
    Waszego dogadania sie.
    > wogole za pogrzeb 5tys zl to chyba duzo ?
    Zalezy od miasta, konkurencji, poziomu uslugi. Jesli za drogo, zawsze
    mozesz przeciez skorzystac z uslug innej firmy.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 5. Data: 2005-09-08 15:58:23
    Od: "HaNkA_ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl>

    Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    >Oni zabieraja cialo z domu A i nam za to rachunek wystawiaja a my mamy za
    >to placic ?

    Chodzi Ci o to, ze firma B wystawiła rachunek za przwóz ciała z A do B? A
    sądziłeś, ze zrobią to za darmo? Niby czemu? Mają w ofercie napisane, ze
    transport do 30 km gratis czy co?

    HaNkA

  • 6. Data: 2005-09-08 16:38:04
    Od: "Grupy onet" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > cialo z firmy a i wystawia za to rachunek firmie b na nas i my mamyt to
    > placic ?wogole za pogrzeb 5tys zl to chyba duzo ?

    Idz do podstawowki na szybciutki kurs gdzie ucza wyrazac sie ze
    zrozumieniem.
    Grzes

  • 7. Data: 2005-09-10 20:49:18
    Od: "gaspard" <g...@b...com.pl>

> [...]
    > cialo z firmy a i wystawia za to rachunek firmie b na nas i my mamyt to
    > placic ?wogole za pogrzeb 5tys zl to chyba duzo ?

    Jesli to sa wszystkie koszty to Ok bo tylo mniej wiecej wynosi zasilek
    pogrzebowy z ZUSu ale pewnie jeszcze trzeba sie liczyc z innymi kosztami
    (ksiadz, kośćielny, organista, wience, jesli cmentaz komunalny to jeszcze za
    miejsce)