  • 11. Data: 2004-02-20 19:52:52
    Temat: Re: Wezwanie do zapłaty za bilet MPK
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:c15nij$mqb$1@inews.gazeta.pl...

    > Nooo, ta dyskusja byłaby niepełna bez obecnosci Pierwszego Kanara RP
    :-)

    ROTFL

    sorki, za nic nie wnoszacy post, ale niemoglem sie powstrzymac ;))

    pozdro

  • 12. Data: 2004-02-21 11:12:05
    Od: maYk <mick@NO_SPAMpoczta.onet.pl>

    Użytkownik maYk napisał:
    > Dzis dostalem list od firmy P.R.E.S.C.O. zajmujaca sie windykacja
    > naleznosci z wezwaniem do zaplaty za brak biletu w autobusie komunikacji
    > miejskiej w dniu 1998-11-27. Firma przejela dlug od IVEN S.C. ul.
    > mikołaja 8/10 Czy ta sprawa nie ulegla przedawnieniu? Czym moge cos
    > zrobic zeby nie placic?
    >
    > maYk

    Taaak, dziekuje za pomoc. Juz wczoraj przeczytalem ze to przedawnienie
    jest "niezupelne" czy cos w tym rodzaju, wiec jesli ktos im zaplaci i
    ten ktos zrozumie swoj blad i bedzie chcial odzyskac pieniadze oni nie
    musza ich zwracac.
    Pozdrawiam
    maYk

  • 13. Data: 2004-02-22 00:07:30
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > Użytkownik "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Podejrzewam, ze chodziło mu o to, że adwokat zarobi zasądzone koszty
    > pomocy prawnej. Bo faktycznie wygrana jest raczej pewna w tej sytuacji.

    I podzieli się z klientem, który zaproponuje mu poprowadzenie sprawy ;]

    Myślicie, że się taki nie znajdzie? ;]

    Wiem, wiem - kwoty są tak małe, że szkoda czasu.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 14. Data: 2004-02-22 00:09:25
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "maYk" <mick@NO_SPAMpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jest "niezupelne" czy cos w tym rodzaju, wiec jesli ktos im zaplaci i
    > ten ktos zrozumie swoj blad i bedzie chcial odzyskac pieniadze oni nie

    LOL, to nie przedawnienie jest niezupełne, tylko zobowiązanie staje się z
    momentem przedanienia niezupełne, czyli inaczej naturalne. Reszta się
    zgadza.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 15. Data: 2004-02-22 00:11:23
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "remeeq" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ja pracowałem w PRESCO.... na kupili długi przeterminowane i rzeczywiście
    > liczą na naiwność lub niewiedzę ludzi. PRESCO zajmuje się jedynie
    polubowną
    > windykacją, sądową też, ale tylko w wyjątkowych przypadkach i za opłatą z
    > góry.
    > Klientów, którzy powiedzą "pier...ol się Pan" zostawiają w spokoju i
    mówią,
    > że mają przecież takie same prawa jako każda inna sp. zo.o. handlująca np.
    > paszą :-)

    Ale słabo klepią dane do baz, bo w jednej znanej mi sprawie wysłali ponownie
    korespondencję już po odmowie zapłaty z uwagi na przedawnienie. Jeśli to
    reguła, to sporo kasy marnują w ten sposób.

    Pozdrawiam,
    Washko