  • 1. Data: 2004-02-20 10:45:02
    Temat: Jak się zabezpieczyć?[rozwód]
    Od: "Ewka" <e...@m...pl>

    Witam!
    Dowiedziałam się ostatnio o zdradzie męża.Od ponad miesiąca zbieram
    dowody(są to elektroniczne zpisy rozmów męża z kochanką).Maż nie wie
    jeszcze, że wiem o wszystkim a ja zwlekam z pozwem o rozwód bo mam kilka
    obaw.Mianowicie obawiam się,że mąż wezmie kredyt kiedy już wniose o rozdwód
    a nie wiem czy moge się w jakiś sposób zabezpieczyć,żeby nie być obciążona
    również jego spłatą( a wiem ,że mąż ma plany zaciągnięcia kredytu).Poza tym
    chcialam się dowiedzieć czy mam prawo wynieść z domu za plecami męża
    wyposażenie mieszkania(zamierzam wnieść pozew, zabrać większość rzeczy z
    mieszkania i się wyprowadzić)?Jestesmy małżeństwem od pół roku i nie mamy
    jeszcze dzieci, wiec przypuszczam,że sprawa nie bedzie zbyt skomplikowana,
    natomiast w ogóle nie mama pojęcia jak się za to wszystko zabrać,żeby
    wynieść z tej sprawy możliwie jak największe korzyści.Serdecznie proszę o
    jakąś poradę.
    Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2004-02-20 17:46:56
    Temat: Re: Jak się zabezpieczyć?[rozwód]
    Od: "LordS" <l...@p...pl>

    To zadziwiające jaką można mieć wybujałą fantazję. Może pisz kryminały.

  • 3. Data: 2004-02-20 20:52:15
    Od: "Barbara" <v...@w...pl>

    Jesli nie podpiszesz zgody na kredyt to maz go nie powinien dostac.(Pilnuj
    swoich dokumentów, aby Cie nie oszukał.)
    Co do wyposazenia mieszkania, obawiam sie ze jest to majatek wspolny, Twoje
    sa tylko rzeczy osobiste i one nie podlegaja podzialowi chyba ze wyposazenie
    domu bylo Twoje przed slubem.
    Basia

  • 4. Data: 2004-02-20 21:28:52
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Ewka" <e...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    [ciach]

    zdrada i rozwód po pół roku małżeństwa? To się chyba do jakiejs nagrody
    kwalifikuje...

    RF