  • 1. Data: 2003-11-21 22:17:52
    Temat: Wezwanie do zapłaty
    Od: "LeBi" <n...@o...pl>

    Witam
    29 października dostałem od syndyka upadłego zakładu wezwanie do spłaty
    należności (pożyczka na remont mieszkania z ZFŚS w tym zakładzie) w ciągu
    siedmiu dni. Należność tą posłusznie wpłaciłem na podane w tym piśmie konto.
    20 listopada otrzymałem ponownie pismo, że bank i numer konta zostały
    zmienione i wpłaty mam dokonać na te drugie.
    Jak do tego podejść ?
    - prosić bank X by przelał pieniądze na konto w banku Y
    - wpłacić ponownie pieniądze tym razem na konto banku Y i starać się
    odzyskać je z banku X
    - olać drugie pismo syndyka.
    Za wszelkie uwagi i sugestie będę bardzo wdzięczny.
    Pozdrawiam
    LeBi
    P.s
    Syndyk ma zaległości również wobec mnie m.in.odszkodowanie za zwolnienie bez
    wypowiedzenia.

  • 2. Data: 2003-11-22 06:45:45
    Temat: Re: Wezwanie do zapłaty
    Od: "miRO" <m...@1...pl>

    Jeżeli wpłaciłeś pieniądze na konto podane w piśmie we wskazanym terminie a
    w między czasie uległo ono zmianie i nikt Cię o tym nie poinformował nie
    masz obowiązku regulowania należności po raz drugi.Wystarczy że posiadasz
    dowód wpłaty.Synduk sam musi dochodzić wierzytelności jeżeli zminił konto i
    bank nie informując o tym dłużnika i jedznocześnie wysyłając wezwanie do
    zapłaty z nieaktualnym nr konta.

    Pozdrawiam
    Ola

  • 3. Data: 2003-11-22 08:43:11
    Od: "bronek" <b...@g...pl>

> [...]
    > LeBi
    > P.s
    > Syndyk ma zaległości również wobec mnie m.in.odszkodowanie za zwolnienie
    Tzn ty rozwiązałeś umowę bez wypowiedzenia?

    Jeżeli w danym banku nie ma wogóle konta przelew wraca do wysyłającego. Czy
    te pieniądze do ciebie wróciły?

    Bronek

  • 4. Data: 2003-11-22 22:27:48
    Od: "LeBi" <n...@o...pl>

    Użytkownik "bronek" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Tzn ty rozwiązałeś umowę bez wypowiedzenia?
    Nie. Syndyk ją rozwiązał
    > Jeżeli w danym banku nie ma wogóle konta przelew wraca do wysyłającego.
    Czy
    > te pieniądze do ciebie wróciły?
    Niestety nie wróciły :(
    Pzdr.
    LeBi

  • 5. Data: 2003-11-22 22:47:12
    Od: "bronek" <b...@g...pl>

    "LeBi" <n...@o...pl> wrote in message news:bpontq$ova$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "bronek" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie. Syndyk ją rozwiązał
    > Czy
    > Niestety nie wróciły :(
    W takim wypadku rację ma Ola.

    bronek

  • 6. Data: 2003-11-22 22:52:26
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "LeBi" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Niestety nie wróciły :(

    To powinienes sie cieszyc. To znaczy ze dotarly do syndyka