  • 1. Data: 2003-11-22 00:22:24
    Temat: kradzież dokumentów
    Od: "leo59" <schwinn[no spam]@icpnet.pl>

    No i trafiło na mnie. Skradziono mi portfel z dokumentami i kartami
    bankomatowymi i kredytową. Karty udało się zablokować. Kradzież zgłosiłem na
    Policji. Najgorsze że wśród dokumentów było prawo jazdy, dowód rejestracyjny
    samochodu z polisami ubezpieczeniowymi, dowód osobisty. Proszę o radę gdzie
    powinienem się zgłosić żeby wyrobić nowe dokumenty. Na Policji dostałem
    zaświadczenie o ich kradzieży, ale Policjanci powiedzieli że bez dokumentów
    (nawet z ich zaświadczeniem) nie wolno mi jeździć samochodem. Czy ktoś ma
    jakieś doświadczenia w tym względzie. Nie wiem szczególnie co z dowodem
    rejestracyjnym.