  • 1. Data: 2003-11-21 22:17:52
    Temat: Wezwanie do zapłaty
    Od: "LeBi" <n...@o...pl>

    Witam
    29 października dostałem od syndyka upadłego zakładu wezwanie do spłaty
    należności (pożyczka na remont mieszkania z ZFŚS w tym zakładzie) w ciągu
    siedmiu dni. Należność tą posłusznie wpłaciłem na podane w tym piśmie konto.
    20 listopada otrzymałem ponownie pismo, że bank i numer konta zostały
    zmienione i wpłaty mam dokonać na te drugie.
    Jak do tego podejść ?
    - prosić bank X by przelał pieniądze na konto w banku Y
    - wpłacić ponownie pieniądze tym razem na konto banku Y i starać się
    odzyskać je z banku X
    - olać drugie pismo syndyka.
    Za wszelkie uwagi i sugestie będę bardzo wdzięczny.
    Pozdrawiam
    LeBi
    P.s
    Syndyk ma zaległości również wobec mnie m.in.odszkodowanie za zwolnienie bez
    wypowiedzenia.