  • 1. Data: 2006-03-04 20:03:37
    Temat: Wezwanie :(
    Od: "REDark" <r...@t...pl>

    Witam szanownych grupowiczów!!
    Jakieś 7 albo 8 dni temu wróciłem do domu i w drzwiach zastałem kartke z
    uke, były moje dane że to jest wezwanie do stawienia sie w jakimś oddziale,
    pod moim adresem odrecznie był dopisany takze mój tato, na dole była tylko
    pieczątka jakiegoś inspektora bez żadnej koperty pokwitowania nawet kartka
    nie była jakoś tak poludzku złożona... Co mam o tym myśleć, co o tym
    szanowni grupowicze sądzicie co radzicie Dziekuje za pomoc!!

    --
    Pozdrawiam!!
    REDark(at)tlen.pl

  • 2. Data: 2006-03-04 20:17:53
    Temat: Re: Wezwanie :(
    Od: "Adiemo" <a...@o...pl>

    "REDark" <r...@t...pl> wrote in message
> [...]
    > nawet kartka nie była jakoś tak poludzku złożona... Co mam o tym myśleć,
    > co o tym szanowni grupowicze sądzicie co radzicie Dziekuje za pomoc!!

    Chyba do smieci z czyms takim...

  • 3. Data: 2006-03-04 20:33:41
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "REDark" <r...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie była jakoś tak poludzku złożona... Co mam o tym myśleć, co o tym
    > szanowni grupowicze sądzicie co radzicie Dziekuje za pomoc!!

    Zadzwoń do właściwego oddziału UKE i zapytaj, o co chodzi.

    Piotr

  • 4. Data: 2006-03-04 20:45:12
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 4 Mar 2006 21:03:37 +0100, REDark napisał(a):

    > Jakieś 7 albo 8 dni temu wróciłem do domu i w drzwiach zastałem kartke z
    > uke (...)

    Co to jest UKE? Pytam poważnie.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2006-03-04 20:47:01
    Od: "REDark" <r...@t...pl>

    Urząd Kontroli Elektronicznej

  • 6. Data: 2006-03-04 21:00:41
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Urząd Kontroli Elektronicznej

    Bynajmniej, nie wprowadzaj ludzi w błąd.
    UKE to Urząd Komunikacji Elektronicznej (dawniej URTiP,
    a jeszcze dawniej URT). www.uke.gov.pl.

    A odpisuje się POD cytatem.

    Piotr

  • 7. Data: 2006-03-04 21:03:56
    Od: "REDark" <r...@t...pl>

    > Bynajmniej, nie wprowadzaj ludzi w błąd.
    > UKE to Urząd Komunikacji Elektronicznej (dawniej URTiP,
    > a jeszcze dawniej URT). www.uke.gov.pl.

    A za faktycznie... Przekreciłem słówko mój błąd Przepraszam!!

    --
    Pozdrawiam!!
    REDark(at)tlen.pl

  • 8. Data: 2006-03-04 23:31:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    REDark wrote:

> [...]
    > pieczątka jakiegoś inspektora bez żadnej koperty pokwitowania nawet kartka

    Urzędowe pisma i wezwania to przychodzą poleconym.

    > nie była jakoś tak poludzku złożona... Co mam o tym myśleć, co o tym
    > szanowni grupowicze sądzicie co radzicie Dziekuje za pomoc!!

    Może urządzili łapankę na prezesa UKE? Zdaje się mają problemy z
    obsadzeniem tego stanowiska ;)

  • 9. Data: 2006-03-04 23:57:08
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości
    > Urzędowe pisma i wezwania to przychodzą poleconym.

    Jeżeli autor wątku się nie zgłosi, to zapewne dostanie
    wezwanie poleconym. Ale czy to coś zmieni?

    > Może urządzili łapankę na prezesa UKE? Zdaje się mają problemy z
    > obsadzeniem tego stanowiska ;)

    Taaa, i akurat REDarka, który nawet nie wie, co oznacza skrót
    UKE, chcą posadzić na to stanowisko? ;))) A tak BTW - nie rozumiem,
    dlaczego Annie Streżyńskiej nie zaproponują tego stanowiska...

    Piotr