  • 1. Data: 2006-03-04 20:40:44
    Temat: Yes! Yes! Yes! - Sprzedali nas za sto milionów
    Od: <b...@n...pl>

    Największym skandalem obecnego rządu był wynegocjowany budżet unijny UE.
    Skrajnie niekorzystny dla Polski budżet unijny, premier usiłował nam wmówic
    jako sukces. Co więcej, pochwalił on i także prasa polskojęzyczna, kanclerz
    Niemiec Angelę Merkel za ustępstwa na rzecz Polski. Oto wmawia się nam, że
    Polska uzyskała nieplanowane, dodatkowe 100 miloinów euro funduszy
    strukturalnych dla słabo rozwiniętych regionów na wschodzie Polski, z puli
    przeznaczonej dla wschodnich landów Niemiec.

    Polska, kraj zacofany gospodarczo w stosunku do Niemiec, otrzymała jałmużnę,
    którą okrzyczano sukcesem! Nie mówi się Polakom natomiast nic, że Niemcy
    (wspomagane po wojnie tzw. Planem Marshala) od lat otrzymywały z Unii
    dodatkowo 400 milionów na rozwój nowych krajów związkowych. Nie dośc, że
    byłą NRD odbudowywano latami kosztem zdrowego rozwoju dzieci obcokrajowców
    (moja wygrana sprawa w Strasburgu, wyciszana przez Wysoka Izbę Trybunału),
    to jeszcze teraz, gdy mają już lepsze autostrady niż w starych krajach
    związkowych, otrzymują nadal 400 milionów rocznie z Unii na rozwój nowych
    landów. Zawsze jak przejeżdżam z córką przez ten tunel dwururowy (3,8 km)
    przed przejazdem granicznym Fridrichsdorf, mówię do niej, "widzisz córeczko,
    to za twój *Kindergeld* wybudowali Niemcy ten tunel". A teraz wysoko
    rozwinięte Niemcy robią nam łaskę, że z otrzymywanych od lat 400 milionów
    euro odstąpią nam 100 milionów. I w ten sposób przepaść gospodarcza między
    naszymi "zaprzyjaźnionymi" krajami będzie się pogłębiać.

    Sprzedali nas za sto milionów jałmużny.

    boukun

  • 2. Data: 2006-03-04 22:32:24
    Temat: Re: Yes! Yes! Yes! - Sprzedali nas za sto milionów
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    b...@n...pl [###b...@n...pl.###] napisał:

    Oświeć mnie, co ten post ma wspólnego z tematyką grupy?

  • 3. Data: 2006-03-04 22:47:28
    Od: <b...@n...pl>

    > b...@n...pl [###b...@n...pl.###] napisał:
    >

    > Oświeć mnie, co ten post ma wspólnego z tematyką grupy?

    No, mieli prawo tak postapic, czy nie mieli?

    boukun

  • 4. Data: 2006-03-04 23:06:08
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > b...@n...pl [###b...@n...pl.###] napisał:
    >

    > Oświeć mnie, co ten post ma wspólnego z tematyką grupy?

    Oj, nie zaczynaj z trolem, prosze...

  • 5. Data: 2006-03-04 23:17:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    b...@n...pl [###b...@n...pl.###] napisał:

    > No, mieli prawo tak postapic, czy nie mieli?

    Najpierw sprecyzuj, o co pytasz. UE miała prawo podzielić, tak czy
    inaczej te pieniądze i raczej trudno to w kategoriach przestępstwa
    rozpatrywać. Z kolei co do Polskiego rządu, to w sumie za wiele tam do
    gadania nie miał. 100 milionów dostaliśmy, więc nie skłamali. A że nie
    powiedzieli prawdy? Przypomina mi się skecz Laskowika o traktorze, co
    miał trzy sprawne koła.

  • 6. Data: 2006-03-04 23:19:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Bartek [###a...@t...pl.###] napisał:

    > Oj, nie zaczynaj z trolem, prosze...

    Czemu? Może uda mi się go "zresocjalizować" i zacznie pisać zgodnie z
    tematyką grupy. gdyby tylko nie wtrącał do tego polityki, to w sumie
    trochę ciekawostek pisze. Tylko trudno w gąszczu wyłowić.

  • 7. Data: 2006-03-05 00:34:50
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > Czemu? Może uda mi się go "zresocjalizować" i zacznie pisać zgodnie z
    > tematyką grupy. gdyby tylko nie wtrącał do tego polityki, to w sumie
    > trochę ciekawostek pisze. Tylko trudno w gąszczu wyłowić.

    Ja wiem, cel szlachetny, ale ja ten nick pamietam sprzed lat 6 na
    regionalnej grupie i widze, ze od tej pory sie nic nie zmienilo...

  • 8. Data: 2006-03-05 08:27:34
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Robert Tomasik*
    wypowiedziała te słowa:

    > Oświeć mnie, co ten post ma wspólnego z tematyką grupy?

    Daj sobie spokój, to wariat. On ma też brata - wariata, identyczny trol.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    ||| gsm: 502defunk ||| JID: o...@j...org |||

  • 9. Data: 2006-03-05 11:02:40
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > Daj sobie spokój, to wariat. On ma też brata - wariata, identyczny trol.

    Dzizas, to ich jest dwóch?

    Az sie Dante prosi do zacytowania;
    Porzućcie wszelką nadzieję, Wy, któzy tu wchodzicie...
    ;-)

  • 10. Data: 2006-03-05 17:00:06
    Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl>

    > Dzizas, to ich jest dwóch?
    > Az sie Dante prosi do zacytowania;
    > Porzućcie wszelką nadzieję, Wy, któzy tu wchodzicie...
    > ;-)

    i jeden z nich pisał, że ma dzieci....

    --
    serdeczności! zbisa