  • 71. Data: 2021-12-06 14:48:02
    Temat: Re: Weryfikacja COVID certyfikatu fitness club
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 6 Dec 2021 14:36:26 +0100, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > w pierwszych 2 jest też rozważana kwestia skuteczności szczepionek w
    > kontekście nowszych wariantów (nie tylko spadku przeciwciał).

    No i wyszło, że (na małej próbie) najpierw pomogło, a potem już było słabo,
    bo przyszedł nowy wariant.
    Mimo to użyli sformułowań:
    - protection against severe disease and death is still robust
    - vaccines continue to provide outstanding protection against severe
    disease and mortality

    > Szczepimy na potęgę i
    > nie wiemy nadal, czy to bardziej pomaga, czy bardziej szkodzi.

    Jak dla mnie, z poniżej podlinkowago tłita wynika, że jak najbardziej
    warto:
    https://twitter.com/EU_Commission/status/14631194780
    99693571

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 72. Data: 2021-12-07 10:32:32
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 06.12.2021 o 12:46, J.F napisał:

    > Ktorzy?
    > Bo pamietam, jak padl jeden po Covidzie ..

    Padało więcej, a taki zbiorek z jednego miesiąca:
    https://freewestmedia.com/2021/11/26/at-least-69-ath
    letes-collapse-in-one-month-many-dead/

    Ja wiem, koincydencja. Możliwe, że jakiś jeden z nich miał jakieś inne
    problemy zdrowotne wcześniej, ale no przepraszam, to nie ta skala. Tym
    bardziej, że nawet trampkarze są pod stałą kontrolą (lepszą lub gorszą -
    zależnie od klubu) lekarską.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 73. Data: 2021-12-07 12:07:14
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 7 grudnia 2021 o 10:33:45 UTC+1 Tomasz Kaczanowski napisał(a):

> [...]
    > problemy zdrowotne wcześniej, ale no przepraszam, to nie ta skala. Tym
    > bardziej, że nawet trampkarze są pod stałą kontrolą (lepszą lub gorszą -

    Ta, zawsze mówiłem, że piłka nożna zabija.
    Ani słowa informacji w artykule, czy którykolwiek był szczepiony na covid, na ile
    przed śmiercią i jaką szczepionką.
    Więc jeśli ta lista w ogóle jest prawdziwa, to stawiam na pomysł "opieki lekarskiej"
    łącznie i w porozumieniu
    z popieprzonymi trenerami "młodych gwiazd"
    (a w grę wchodzi taka kasa, że co tam kilka trupów wśród dzieciaków), jaki pojawił
    sie jakiś
    czas temu bodajże w Siedlcach - cała drużyna na wlew do przychodni, nie tylko
    całkowicie
    niezgodny z regułami antydopinowymi (max. wlew 100ml w miesiąc chyba - a tu na dobre
    pół litra
    przychodzili), ale i wręcz śmiertelnie niebezpieczny - wlew z potasem!
    Pielęgniarka, która zgłosiła to do POLADA, nie mogła nigdzie roboty w PL dostać,
    pracuje
    za granicą. Wpadła w depresję, zabrali jej syna (samotnie wychowuje) do domu dziecka.
    Widać włożyła palce w niezłe szprychy.

    Albo jak nieszczepieni, to padli po covidzie, pewnie "bezobjawowym" - ile takich
    przypadków w Wuhan Chiny pozamiatały pod dywan? Ale tacy głupi, by WFu mocno nie
    ograniczyć (bo zlikwidować się bali, zbyt jaskrawe) nie byli - a tu zawsze można
    powiedzieć "WFu nie ma bo dzieci muszą nadrobić czas stracony w lockdownie" (a tam
    był prawdziwy, przez 3 miesiące nie ruszasz d4 z domu, wojsko żarcie pod drzwi
    przywoziło).

  • 74. Data: 2021-12-08 12:11:00
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > w pierwszych 2 jest też rozważana kwestia skuteczności szczepionek w
    > kontekście nowszych wariantów (nie tylko spadku przeciwciał).
    >
    > Stąd właśnie problem czy ryzykować czy nie.

    Ale ryzykować czym?

    > Doszczepienie, może pomóc,
    > ale nie musi

    Ale i nie zaszkodzi.

    > - bo znowu - mamy zbyt słabo przebadany ten aspekt.

    Aspekt czego? Skuteczności, czy szkodliwości?
    Bo to dwie różne sprawy.

    Te mityczne "możliwe odległe w czasie skutki uboczne" to bzdura wyssana
    z brudnego palucha foliarzy antyszczepionkowych.

    > Jest to pokłosie nie wykonanych prawidłowo badań.

    Kłamstwo powielane foliarzy.
    Można dyskutować na temat skuteczności w przypadku nowych odmian, no i
    co z tego?
    Czy po zmienianej co roku szczepionce np. na grypę, podawanej ludziom od
    lat, wyrosło komuś futerko na plecach? Wypadły włosy i zęby? Pojawiła
    się aureola nad głową?
    Dlaczego tu miałoby być inaczej?
    Jeszcze raz, socjolog kontra naukowcy od szczepionek:
    https://oko.press/zybertowicz-nie-znamy-dlugofalowyc
    h-skutkow-szczepionek/

    Na deser:
    https://oko.press/profesury-dla-zybertowicza-i-szcze
    rskiego-raz-wyzwolona-wola-stania-sie-profesorem-nie
    -do-zatrzymania/

    > Szczepimy na potęgę i
    > nie wiemy nadal, czy to bardziej pomaga, czy bardziej szkodzi.

    Wiemy. Bardziej pomaga.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 75. Data: 2021-12-08 12:18:48
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 8 Dec 2021 12:11:00 +0100, Kviat napisał(a):

    > Na deser:
    > https://oko.press/profesury-dla-zybertowicza-i-szcze
    rskiego-raz-wyzwolona-wola-stania-sie-profesorem-nie
    -do-zatrzymania/

    No i w końcu (w listopadzie) Zybertowicz został profesorem. Musieli zmienić
    Centralną Komisję do Spraw Stopni i Tytułów na Radę Doskonałości Naukowej,
    żeby się udało.
    Mamy zatem profesora belwederskiego z indeksem Hirscha 1 (słownie: jeden) i
    czterema publikacjami.
    https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=56
    167020500

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 76. Data: 2021-12-08 14:00:10
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 08.12.2021 o 12:11, Kviat pisze:

    > Ale ryzykować czym?

    choćby NOP-em, niektóre badania mówią o zmniejszeniu odporności -
    przynajmniej czasowym, a w zamian dostaje co najwyżej "prawdopodobne
    łagodniejsze przejścia, albo zmniejszenie p-stwa zgonu" Przy prawidłowym
    leczeniu, cięzki przebieg dotyczy ok 1-2% chorych (i to w większości
    dużo starszych), p-stwo zgonu jest wielokrotnie mniejsze, a jeszcze
    trzeba wogóle zachorować... Rzeczywiście "warte uwagi"

    > Ale i nie zaszkodzi.

    a tego bym nie był taki pewnien:
    https://www.dailymail.co.uk/news/article-10266585/As
    traZeneca-uncovers-trigger-blood-clots-jab.html

    > Aspekt czego? Skuteczności, czy szkodliwości?
    > Bo to dwie różne sprawy.

    jednego i drugiego - bo i jedno i drugie nie zostało prawidłowo
    przebadane, co widać.

    > Te mityczne "możliwe odległe w czasie skutki uboczne" to bzdura wyssana
    > z brudnego palucha foliarzy antyszczepionkowych.

    tak jasne. foliarze, antyszczepionkowcy z doktoratami i profesurami. No
    ale demagog (czyli patodziennikarz wynajęty do siania propagandy)
    napisał inaczej.

> [...]
    > Czy po zmienianej co roku szczepionce np. na grypę, podawanej ludziom od
    > lat, wyrosło komuś futerko na plecach? Wypadły włosy i zęby? Pojawiła

    tak tak, dodaj jeszcze rękę na czole. Chcesz tańczyć chochoła, tańcz,
    mnie do tego nie mieszaj. Natomiast wszystko z czasem pokazuje, że
    wyniki były z tyłka, albo część jest ukrywanych - jak choćby utajnienie
    dokumentów związanych z wydaniem warunkowego zezwolenia.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 77. Data: 2021-12-08 14:34:35
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 8 Dec 2021 14:00:10 +0100, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

> [...]
    > leczeniu, cięzki przebieg dotyczy ok 1-2% chorych (i to w większości
    > dużo starszych), p-stwo zgonu jest wielokrotnie mniejsze, a jeszcze

    Jeden rodzimy foliarz już trochę zmienił zadanie, choć dalej jest przeciw
    obowiązkowym szczepieniom:

    <<Gerard Wolski trafił do szpitala na oddział covidowy. Zasłynął tym, że w
    czasie lockdownu sprzeciwiał się wprowadzanym obostrzeniom i opowiadał się
    przeciwko szczepieniom. "10 dni podróży ku bramom piekieł. Cóż mogę,
    kochani, powiedzieć, nigdy nie negowałem istnienia covida. Ale zawsze
    wydawało mi się, że kogo jak kogo, ale mnie to ominie" - napisał.>>

    https://wydarzenia.interia.pl/raporty/raport-koronaw
    irus-chiny/polska/news-gerard-wolski-trafil-do-szpit
    ala-ma-covid-19,nId,5694669#utm_source=paste&utm_med
    ium=paste&utm_campaign=chrome

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 78. Data: 2021-12-08 14:54:06
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 08.12.2021 o 14:34, Olin pisze:

> [...]
    irus-chiny/polska/news-gerard-wolski-trafil-do-szpit
    ala-ma-covid-19,nId,5694669#utm_source=paste&utm_med

    Nie znam gościa, jego wybór. Są też tacy, co mieli "zaufali naganiaczom":
    https://www.youtube.com/watch?v=Uzr3UHsLR04
    https://www.youtube.com/watch?v=UWkEAJwMdKw

    --
    htt://zrzeda.pl

  • 79. Data: 2021-12-08 17:06:13
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Nie znam gościa, jego wybór. Są też tacy, co mieli "zaufali naganiaczom":
    > https://www.youtube.com/watch?v=Uzr3UHsLR04
    > https://www.youtube.com/watch?v=UWkEAJwMdKw

    Obejrzałem. Zmarnowany czas. Ale oczywiście współczuję tym ludziom, jak
    każdemu, kto ma pecha w życiu i problemy ze zdrowiem.
    Bo co niby ma z tego wynikać w kontekście szczepionek?
    Równie dobrze to może być zwykła koincydencja w czasie z przyjęciem
    szczepionki.

    Z drugiego filmiku:
    "-czyli nikt z nich (lekarzy) nie był w stanie skojarzyć, nie przyjmował
    do wiadomości?
    - nie... nie...
    - że może to być skutek przyjęcia pierwszej dawki?
    - taaak... jeden z doktorów też mnie badał, że to na pewno jest stopa
    cukrzycowa.
    - A miał pan kiedyś cukrzycę?
    - Tak, miałem. Miałem cukrzycę. Ale taką... mmmm... drugiego stopnia,
    tabletki brałem, tam takie tam pierdoły, to nie była jakaś tam cukrzyca,
    że można było ją tam leczyć... ale to jest stopa cukrzycowa mówi, jak
    nie jest jak jest, doktór mówi, to tak chyba musi być...
    - Ale czy przed przyjęciem szczepionki, objawy sinej nogi, braki czucia,
    miał pan wcześniej?
    - Nie... nie... ja cały czas na rowerze jeździłem, biegałem, cały czas
    sport uprawiałem, taki amatorski (...) a później to tak nagle... po tym
    szczepieniu(...)"

    Przecież te "wywiady" to idealne przykłady manipulacji w czystej
    postaci. Krystalicznej wręcz.
    Zawsze można znaleźć kogoś, komu akurat "cośtamcośtam" pechowo wylezie
    akurat w dzień, czy dzień po szczepieniu.
    Kolegę z pracy dzień po szczepieniu ząb zaczął boleć. To też po
    szczepieniu? Czy może po prostu dawno u dentysty nie był?

    Ja wczoraj przyjąłem 3 dawkę, "przypominającą".
    Pierwszą w lewe ramię - wieczorem ramię zaczęło trochę boleć i się
    budziłem, gdy przewracałem się na bok.
    Przy drugiej dawce do samo, tylko tym razem kazałem zrobić w prawe ramię.
    Wczoraj znowu w lewe. To samo.
    Ale to taki ból jak przetrenowany mięsień po wysiłku, a nie żeby po
    ścianach chodzić i się faszerować chemią przeciwbólową.

    Ale żyję, nic mi nie odpadło, niczego mi nie odcięli, nawet kataru nie
    miałem. I piwo mi bardziej smakuje, niż przed przyjęciem pierwszej
    dawki. I teraz nie wiem, czy to dzięki szczepionce, czy recepturę piwa
    poprawili.

    Kuzyn zachorował w pierwszej fali, szczepionek jeszcze nie było,
    przechodził "w miarę" łagodnie, bo bez potrzeby hospitalizacji i
    respiratora, oprócz typowych objawów narzekał też na ból nerek i do
    teraz ma z tym problem. Dużo by oddał żeby cofnąć czas i się zaszczepić
    przed.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 80. Data: 2021-12-08 17:42:36
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 08.12.2021 o 17:06, Kviat napisał:

> [...]
    > miałem. I piwo mi bardziej smakuje, niż przed przyjęciem pierwszej
    > dawki. I teraz nie wiem, czy to dzięki szczepionce, czy recepturę piwa

    No i super. Kwestia taka, że jest takie p-stwo i to patrząc po ilości
    komplikacji w porównaniu do przebadanych specyfików - bardzo duże.
    P-stwo tego, że się zachoruje ciężko, a już że się zejdzie, to p-stwo
    jest niewielkie. A już od dłuższego czasu wszyscy specjaliści mówią, że
    za bardzo przed zachorowaniem nie chroni, co najwyżej zmniejsza p-stwo
    ciężkiego przejścia. Ale to wychodzą dla mnie ułamki procentów różnicy,
    więc jaki zysk, a jak dodam, że też już przechodziłem covida.

> [...]
    > respiratora, oprócz typowych objawów narzekał też na ból nerek i do
    > teraz ma z tym problem. Dużo by oddał żeby cofnąć czas i się zaszczepić

    U mnie w rodzinie większość przeszła - w sumie kilkadziesiąt osób,
    niektórzy z chorobami współistneijącymi, wiedząc już, że do szpitala nie
    dać się zamknąć, to dzięki prywatnym wizytom lekarzy wszyscy przeszli w
    miarę łagodnie. Najgorzej przeszły osoby, które najpierw zaufały
    teleporadom.

    A jaką ma pewność, że też by się nie zaraził i nie przeszedł z podobnymi
    objawami.

    Gdyby to były rzeczywiście dobrze przebadane szczepionki, żeby było
    wiadomo, np kiedy występują NOP-y. Pewnie są groźniejsze leki, ale wiemy
    kiedy ich nie możemy przyjmować, albo co zrobić, aby uniknąć właśnie
    powikłań.
    Przecież rok temu część naukowców ostrzegała, że tak stworzone
    szczepionki, ze względu na to jak działa wirus, jeśli dadzą ochronę na
    pół roku to będzie dobrze. Mylili się? Ostrzegali, że ze względu
    właśnie, że słabo przebadane, to będzie dużo NOP-ów i co nie ma? Mówili
    o tym, że może pojawić się ADE, to teraz zobaczymy, czy tu ich obawy też
    się ziszczą.

    Jeśli ktoś uważa, że da więcej, niż mu zagraża niech się szczepi. Ale
    niech nie wymaga tego od innych, tym bardziej, że wiemy, że te
    szczepionki nie hamują roznoszenia.
    --
    http://zrzeda.pl