  • 1. Data: 2021-11-30 13:04:12
    Temat: płaszcz
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Totalna opozycja na każdym kroku narzeka na władzę ludową, a przed dobrą
    zmianą jeszcze daleka droga, żeby osiągnąć standardy, które panują pod
    rządami Najwyższej Godności.
    Oto w Korei Północnej nie wolno nosić skórzanych płaszczy, bo Najwyższa
    Godność się wścieka.

    "policja tłumaczy akcję konfiskowania skórzanych płaszczy. Według źródła z
    miasta Pjongsong, policjanci odbierali je straganiarzom i zdzierali z
    grzbietów przechodniów.

    - Młodzi mężczyźni protestowali, mówiąc, że kupili je za własne pieniądze.
    Policja odpowiadała, że noszenie ubrań zaprojektowanych tak, aby wyglądały
    jak Najwyższa Godność, to ,,nieczysty trend kwestionowania autorytetu
    Najwyższej Godności". Funkcjonariusze instruowali mieszkańców, aby nie
    nosili skórzanych płaszczy, ponieważ według dyrektywy partii tylko partia
    będzie decydować, kto może je nosić "

    https://www.o2.pl/informacje/w-korei-polnocnej-zakaz
    ano-tych-plaszczy-kim-dzong-un-wsciekly-670865243613
    0400a
    https://wyborcza.pl/7,75399,27856691,nie-wolno-byc-j
    ak-kim-dzong-un-korea-polnocna-konfiskuje-skorzane.h
    tml

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2021-11-30 13:36:39
    Temat: Re: płaszcz
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 30 listopada 2021 o 13:04:12 UTC+1 Olin napisał(a):
> [...]
    > Najwyższej Godności". Funkcjonariusze instruowali mieszkańców, aby nie
    > nosili skórzanych płaszczy, ponieważ według dyrektywy partii tylko partia

    Skórzany płaszcz to jest coś (hmm, w "Matrixie" mieli skórzane?) - ale u nas?
    Nie wolno nosić butów z porwanymi sznurówkami? Albo dwóch różnych?
    Albo zegarka do góry nogami?
    Czy mieć zębów popsutych?
    pisiorski reżim nawet nie potrafi wymyślić czegoś godnego zakazania...

  • 3. Data: 2021-11-30 13:42:24
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski napisał(a) :
    > pisiorski reżim nawet nie potrafi wymyślić czegoś godnego zakazania...

    No było. Półtora roku temu. Na szczęście krótko. Zakaz wstępu do
    lasu. Cały świat śmiał się z tego.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 4. Data: 2021-11-30 13:52:08
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 30 Nov 2021 04:36:39 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Nie wolno nosić butów z porwanymi sznurówkami? Albo dwóch różnych?
    > Albo zegarka do góry nogami?
    > Czy mieć zębów popsutych?

    Jeszcze wykraczesz i wezmą to na poważnie, bo misiewicze nie mają poczucia
    humoru.
    Gimbaza ma o tyle dobrze, że zegarków nie nosi, to i na odwyrtkę nie
    założy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2021-11-30 14:02:27
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 30 listopada 2021 o 13:52:09 UTC+1 Olin napisał(a):

    > Jeszcze wykraczesz i wezmą to na poważnie, bo misiewicze nie mają poczucia
    > humoru.

    O, to już nie gadam, bo jeszcze jakieś nieszczęście będzie.
    Do korei północnej łatwiej wejść niż z niej wyjść :(
    A w istnienie wśród pisiorstwa takich gości, jak ten od "axe murders" ("to drzewo
    zasadził osobiście kim-ir-sen!"), niestety nie mam podstaw powątpiewać...

    > Gimbaza ma o tyle dobrze, że zegarków nie nosi, to i na odwyrtkę nie
    > założy.

    Hmm, teraz smartłocze wchodzą - nawet takie, przez które można dzwonić bez telefonu
    (przegapiłem promocję w banku niestety).
    Ciekawe, czy taki smartłocz ma funkcję wykrywania, że jest założony odwrotnie?
    Ale pewnie po prostu "tarczę" obróci i tyle.

  • 6. Data: 2021-11-30 17:04:39
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 30.11.2021 o 13:52, Olin pisze:

    > Jeszcze wykraczesz i wezmą to na poważnie, bo misiewicze nie mają poczucia
    > humoru.
    > Gimbaza ma o tyle dobrze, że zegarków nie nosi, to i na odwyrtkę nie
    > założy.

    Gimbaza nosi smartłocze. Przynajmniej niektóra.

    Gdyby w smartłoczach zrobili automatyczne przekręcanie tarczy jak ekran
    w smartfonach, to wtedy mógłby sobie takiego kupić.
    A może są takie?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2021-11-30 17:21:55
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Kviat napisał(a) :

    > Gimbaza nosi smartłocze. Przynajmniej niektóra.
    >
    > Gdyby w smartłoczach zrobili automatyczne przekręcanie tarczy jak ekran
    > w smartfonach, to wtedy mógłby sobie takiego kupić.
    > A może są takie?

    Na pewno. Coś musi w tym zestawie być w końcu smart. Jak wskazuje na
    to nazwa jest to zegarek ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 8. Data: 2021-11-30 19:06:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.11.2021 o 13:42, Zbynek Ltd. pisze:

    > No było. Półtora roku temu. Na szczęście krótko. Zakaz wstępu do lasu.
    > Cały świat śmiał się z tego.

    Świat śmiał się z zamknieca lasów, a polacy dopiero z przedstawienia
    tego w teleexpresie;)

    https://twitter.com/teleexpresstvp/status/1246821146
    181459969

    --
    Shrek

  • 9. Data: 2021-11-30 21:15:26
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Olin napisał(a):

    > https://gwno.pl/7,75399,27856691,nie-wolno-byc-jak-k
    im-dzong-un-korea-polnocna-konfiskuje-skorzane.html

    Co tam w Brunei? Czemu tylko świta królewska może chodzić ubrana na żółto?

  • 10. Data: 2021-12-01 06:12:37
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > Czy mieć zębów popsutych?
    To jest akurat dobra wiadomość - Verhofstadt pójdzie siedzieć.
    Jacek