  • 1. Data: 2021-11-29 16:12:11
    Temat: Prawo UK: Za co można już skazać kobietę?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://www.gazettelive.co.uk/news/teesside-news/tee
    sside-woman-accused-using-sex-22260053

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2021-11-29 16:20:26
    Temat: Re: Prawo UK: Za co można już skazać kobietę?
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-11-29 o 16:12, A. Filip pisze:
    > https://www.gazettelive.co.uk/news/teesside-news/tee
    sside-woman-accused-using-sex-22260053

    Sam sobie piszesz amuzom? To jest polska grupa i nikt nie będzie się
    wysilał z tłumaczeniem tego za Ciebie.

    --
    animka

  • 3. Data: 2021-11-29 18:55:09
    Od: rAzor <j...@o...es>

    Animka pisze:

    >Sam sobie piszesz amuzom?
    >To jest polska grupa i nikt nie będzie się
    >wysilał z tłumaczeniem tego za Ciebie.

    Ja sie lalko z penisem w dupsku wysile bo w Wałbrzychu mamy ten gest

    sside-woman-accused-using-sex-22260053

    Tłumocze:

    A.Filip podejrzany o posiadanie penisa okazał sie być zwykłym członkiem bez
    czci i wiary używającym internetu w celu własnego zadowolenia sie poprzez
    wpychanie sztucznego fiuta w odbyt animki i stokrotki publicznie

    --
    Z lewactwem się nie dyskutuje. Lewactwu pluje się w kaprawy ryj. Prawdą!