  • 11. Data: 2004-10-01 16:57:21
    Temat: Re: Wazne, z tresci umowy (skany)..
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Fri, 1 Oct 2004 14:15:05 +0200, Wirtualna napisał/napisała:
    > No i cholera opłacili ci Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych!
    > To była umowa o pracę bez wątpienia!!!
    > Tak wiec nic nie płać, póki co.

    niestety sciagna mi z pensji !!! W tej chwili jest ona wstrzymana, nie
    dostalem nic pod stolem ani nad :>

    > A za zawieranie umów o pracę udawających umowę cywilnoprawną przepisy
    > przewidują karę grzywny (art.281 Kodeksu Pracy)
    >
    > Ustalmy teraz, czy:
    > 1. wykonywałeś pracę na rzecz pracodawcy

    bez watpienia...

    > 2. wykonywałeś pracę pod kierownictwem (czy mówiono ci, jak masz pracować)

    dokladnie tak zrobic to i to, tu i tu o tej i o tej godzinie mialem nad soba
    kierownika, ktory mi to zlecal...

    > 3. czy miałeś wyznaczone miejsce pracy oraz czas pracy (tzn. czy miałeś
    > tylko terminy, czy mogłeś wziąć robote do domu, zrobić gdzie indziej)

    mialem wyznaczone miejsce pracy, wlasne stanowisko pracy z przydzieonym
    komputerem. Siedzialem obok telefonu i dogadywalem szczegoly z klientami,
    zamawialem taxowki (najlatwiej udowodnic w ich bazie, kto i kiedy zamawial
    taxi na jakie nazwisko - moje :>)

    > 4. czy zobowiązywano cię do dochowania tajemnicy

    ustnie ale tak, i nadal sie do tej tajemnicy po czesci poczuwam...

    > 5. czy miałeś jakiekolwiek szkolenia

    HAHAHA :>> W zyciu.. aczkolwiek chcieli mi wmowic,ze wyjscia do klientow sa
    pewnego rodzaju szkoleniem :DDD

    > 6. cos czym chciałbyś się podzielić

    z nimi ? hyhyhy :> Nie no.. szkoda slow..

    --
    * Zupelnie nie zdawalem sobie sprawy, ze tez jestem Quirkyalone :> *
    GG: 70701

  • 12. Data: 2004-10-04 20:23:37
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Fri, 1 Oct 2004 15:05:06 +0200, Wirtualna napisał/napisała:
    > przecież ukończyłeś juz 28lat, a WKU może ścigać do 28 urodzin - czyli
    > spóźniło się pół roku ;)

    WKU moze scigac DO KONCA ROKU KALENDARZOWEGO w ktorym konczy sie 28.. a to
    roznica.. jak dla mnie 10 miesiecy :>

    > (czy może się mylę - WKU może ścigać do 29-go r.ż. - u ustawie o powszechnym
    > obowiązku obrony nie mogę dostrzec)

    :> wystarczy,ze dotarlem na dywanik naczelnika WKU :>

  • 13. Data: 2004-10-05 12:20:53
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>

    Użytkownik "Papik" <p...@a...net> napisał w wiadomości
    ..
    > WKU moze scigac DO KONCA ROKU KALENDARZOWEGO w ktorym konczy sie 28.. a to
    > roznica.. jak dla mnie 10 miesiecy :>

    a więc to tak - podałbyś mi prosze podstawę prawną, bo nie znalazłem?
    dzięki
    p.
    W,

  • 14. Data: 2004-10-06 17:48:12
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Tue, 5 Oct 2004 14:20:53 +0200, Wirtualna napisał/napisała:
    > a więc to tak - podałbyś mi prosze podstawę prawną, bo nie znalazłem?
    > dzięki

    http://www.lambda.org.pl/pliki/poradyprawne.pdf
    18. Do którego roku życia istnieje możliwość powołania do odbycia
    zasadniczej służby wojskowej?

    Do 31 grudnia roku, w którym poborowy ukończył 24 lata. Wtedy bowiem
    wojskowy
    komendant uzupełnień przenosi poborowego do rezerwy. Nie dotyczy to
    poborowych,
    którym odroczono służbę wojskową, nie zgłosili się do poboru do końca roku
    kalendarzowego, w którym ukończyli 24. rok życia, odbywają karę pozbawienia
    wolności, czasowo przebywają za granicą lub nie spełnili wojskowego
    obowiązku
    meldunkowego. Tych poborowych przenosi się do rezerwy 31 grudnia roku
    kalendarzowego, w którym ukończyli 28 lat.

    http://www.wku.szczecinek.net.pl/ustawy/obrona2.html
    Art. 46.
    3. Poborowych, o których mowa w ust. 2 pkt 1 i 2, niepowołanych do
    zasadniczej służby wojskowej przenosi się do rezerwy z dniem 31 grudnia roku
    kalendarzowego, w którym ukończyli dwadzieścia osiem lat życia..,

    Wystarczylo 28 zamienic na "dwadzieścia osiem" i sie znajduje :>

    Wczytaj sie w to ostatnie bo jest pare kruczkow, ktore udalo mi sie jakims
    cudem wykorzystac ::>