  • 1. Data: 2004-09-30 18:22:47
    Temat: Sytuacja patowa na uczelni
    Od: "AdamG" <p...@o...pl>

    Rzecz dotyczy stypendium socjalnego:

    Komisja zażyczyła sobie zaświadczeń o dochodzie za 2003.
    Niestety, mój ojciec płaci ryczałt, więc dostał zaświadczenie o OBROCIE.

    Na uczelni nie wiedzieli co z tym zrobić (jak obliczyć dochód), więc...
    NIE ZROBILI NIC I ZAPISALI, ŻE TO DOCHÓD :(

    Co robić? Jak wytłumaczyć, a raczej - jakie argumenty na papierze?
    (cyt: >>wierzę panu, ale ja to muszę mieć na piśmie...<<)

    Acha - banki podobno liczą 15% przychodu.

    Pomocy!

    AdamG