  • 1. Data: 2002-09-14 22:53:58
    Temat: Ważne !
    Od: "Roman" <r...@p...onet.pl>

    Czy ktoś mi może pomóc w sprawie dotyczącej plagiatu strony internetowej.
    Pewna osoba zastrzega prawa autorskie do swojej witryny wyszczególnia prawie
    wszystko co jest możliwe nawet ramki.
    Zbudowałem witrynę o podobnym temacie, na razie nie wrzuciłem na serwer z
    powody niewiedzy czy zostanie to uznane za plagiat.
    Proszę o wgląd w witrynę właśnie tej osoby www.bazacv.com
    Jeżeli jest ktoś zainteresowany tą sprawą proszę o kontakt, postaram się
    udostępnić do porównania moją witrynę.
    Z poważaniem dla wszystkich obecnych
    Roman W

  • 2. Data: 2002-09-15 11:09:08
    Temat: Re: Ważne !
    Od: "Paweł Hajdys" <p...@N...gazeta.pl>

    Roman <r...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Proszę o wgląd w witrynę właśnie tej osoby www.bazacv.com
    > Jeżeli jest ktoś zainteresowany tą sprawą proszę o kontakt, postaram się

    Obejrzałem tę witrynę i doszedłem do jednego wniosku - jej autorzy cierpią na
    wybitną megalomanię. Strona jak strona - taka sobie - ale zastrzegają
    wszelkie prawa (nawet do tych "ramek") jakby stworzyli, już nawet nie ósmy,
    lecz dziewiąty cud świata.
    Co do praw autorskich nie będę się wypowiadał, bo się na tym nie znam ;)

    Pozdrawiam
    Paweł Hajdys

  • 3. Data: 2002-09-15 12:05:00
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Roman" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zbudowałem witrynę o podobnym temacie, na razie nie wrzuciłem na serwer z
    > powody niewiedzy czy zostanie to uznane za plagiat.

    Wydaje mi sie, ze nie ma to nic wspolnego z prawami autorskimi.
    Ty nie wykorzystujesz ich dziela, tylko tworzysz wlasne.
    Nie mozna przeciez zastrzec ukladu strony czy np. niebieskiego koloru tla !!!

    Swoja droga - dla mnie ta stronka to marny wzor do nasladowania :))

    GreG

  • 4. Data: 2002-09-16 09:16:02
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl>

    > Zbudowałem witrynę o podobnym temacie, na razie nie wrzuciłem na serwer z
    > powody niewiedzy czy zostanie to uznane za plagiat.

    Jesli sam stworzyles utwor, nie "zapozyczajac" z ich witryny tresci czy
    ukladu (np. w postaci fragmentow kodu) to nie powinienes sie niczego
    obawiac.

    Piotr VaGla Waglowski | vagla [at] vagla.pl | ICQ: 30733977
    VaGla.pl Prawo i Internet | http://www.vagla.pl | IRC: #wiaraa #warszawa
    Internet Society Poland, Member of the Board | http://www.isoc.org.pl