  • 1. Data: 2002-09-14 19:39:51
    Temat: LUDZIE POMOCY! ZAKUP MIESZKANIA.
    Od: "Miles Davis" <a...@w...pl>

    Mam krotkie a wazne pytanie:

    chce kupic mieszkanie, bardzo niska cena (podejrzane), baardzo wysoki
    standard, pieniadze potrzebne sprzedajacej na leczenie meza, ktory jest po
    udarze i jest sparalizowany, nie mowi nie czyta, ale rozumie. Jak to sie ma
    do wspolnoty malzeniskiej:

    - Czy ona moze sprzedac w takiej sytuacji mieszkanie?
    - Jakie musi spelnic warunki by bylo to dla mnie bezpieczne.
    - Jakie moga byc problemy, czy moge stracic i mieszkanie i pieniadze gdyby
    nagle maz cudownie wyzdrowial i powiedzial ze on nic nie pamieta - ze
    sprzdawal?

    Dzieki za pomoc!

    Miles Davis
    e-mail: miles_davis@@wp.pl [Usuń 1 @]
    tel. 501-943747
    icq: 146374758

  • 2. Data: 2002-09-14 19:42:39
    Temat: Re: LUDZIE POMOCY! ZAKUP MIESZKANIA.
    Od: "Paweł Hajdys" <p...@N...gazeta.pl>

    Miles Davis <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > - Jakie moga byc problemy, czy moge stracic i mieszkanie i pieniadze gdyby
    > nagle maz cudownie wyzdrowial i powiedzial ze on nic nie pamieta - ze

    Jeśli rozumie - w sensie co się do niego mówi i może przekazywać zwoje
    reakcje otoczeniu oraz rozumie swoją sytuację to może udzielić zgody u
    notariusza - jego zgoda jest konieczna.
    Jeśli nie spełnia tych warunków to żona musi wystąpić o ubezwłasnowolnienie.
    Nie trzeba będzie czekać do końca postępowania - wystarczy, że w trakcie
    postępowania o ubezwłasnowolnienie zostanie dla jej męża ustanowiony doradca
    tymczasowy, który - ewentualnie - udzieli zgody.
    Podejrzewam, że to samo doradzi Ci notariusz.

    Pozdrawiam
    Paweł Hajdys
    h...@l...msk.pl

  • 3. Data: 2002-09-14 20:53:55
    Od: "Salpeter" <a...@a...com>

    > Miles Davis

    grubo przesadziłeś

  • 4. Data: 2002-09-14 21:57:47
    Od: "Miles Davis" <a...@w...pl>

    > grubo przesadziłeś

    Z czym grubo przesadzilem? Poprosze o szczegoly.
    Kto pyta - mniej bladzi.

  • 5. Data: 2002-09-15 12:08:52
    Od: "Salpeter" <a...@a...com>

    > Z czym grubo przesadzilem? Poprosze o szczegoly.
    > Kto pyta - mniej bladzi.

    z nickiem, ja przynajmniej tak myślę
    mam nadzieję, że chociaż grasz na trąbce

  • 6. Data: 2002-09-15 15:40:18
    Od: "Miles Davis" <#miles_davis@wp.pl>

    Przepraszam jesli Cie urazilem. Mam wiele jego płyt, bardzo lubie jego
    muzykę, szczeg. płyty wydane u schyłku jego kariery. Od 12 lat gram na
    gitarze elektrycznej i harmonijce blues, jazz nie od święta, ale każego dnia
    kilka godzin i mimo, że mam 29 lat nie sądzę bym kiedykolwiek przestał.

    --

    Miles Davis
    e-mail: #m...@w...pl

  • 7. Data: 2002-09-15 18:11:34
    Od: "Salpeter" <a...@a...com>

    Użytkownik "Miles Davis" <#miles_davis@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    dnia
    > kilka godzin i mimo, że mam 29 lat nie sądzę bym kiedykolwiek przestał.

    Nie, nie uraziłeś mnie. Jest wręcz przeciwnie, gdy dowiedziałem się o Twojej
    pasji muzycznej.
    Życzę Ci wszystkiego najlepszego. Może nie miałem racji, ale myślę, że jeśli
    wzorujesz się na tej legendzie, to wystarczyłby nick Miles, gdyż trochę
    dziwnie brzmi M.D. Tym razem ja przepraszam, jeśli myślisz inaczej.
    Chyba powinniśmy zakończyć, gdyż z prawem nasza miła korespondencja nie ma
    wiele wspólnego.

    pozdrawiam, Wojtek