  • Data: 2004-12-17 20:12:37
    Temat: Wartość procentowego udziału w nieruchomości a US [było: Re: Nieruchomosc]
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Można sprzedać. Sprzedaje się tak samo, jak całość, czyli generalnie u
    > notariusza. tylko nie wiem kto coś takiego kupi.

    O właśnie, ja w kontekście ostatniego zdania mam pytanie... Oczywistym
    jest że wartość rynkowa na przykład 1/4 udziału w działce budowlanej o
    powierzchni około 800 metrów jest niewspółmiernie mniejsza do wartości
    działki jako całości.

    Czy może to być skutecznym argumentem w sporze z US o wartość rynkową
    zakupionego udziału, czy też US i ewentualny rzeczoznawca bierze pod
    uwagę wartość nieruchomości jako jednej całości podzielonej przez cztery?

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński