  • 11. Data: 2009-07-01 09:22:16
    Temat: Re: Wariograf pomógł w sprawie sedesu
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 01 Jul 2009 10:07:39 +0200, Mark napisał(a):

    > Ja nie slyszalem, za to o popach i owszem.

    Kłopot w tym, że niektórzy twierdzą, że znaczeniowo słowo "pop" jest
    raczej odpowiednikiem słowa "klecha" a nie "ksiądz" dotyczącego kapłana
    kościoła rzymskokatolickiego.

  • 12. Data: 2009-07-01 14:31:15
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 01 lipiec 2009 10:07
    (autor Mark
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1...@s...wot>):

    > Ja nie slyszalem, za to o popach i owszem.
    > Tak jak i o pastorach w kosciele ewangelickim.

    No to doczytaj, skoro już podano ci wskazówkę.

    --
    Tristan

  • 13. Data: 2009-07-01 20:19:49
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek Swierczek" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:h2f2fk$ul8$1@news.onet.pl...
    > Ja mam do tego
    >
    > "ksiądz Tomasz z żoną i dziećmi wracali do domu samochodem"

    nie pisze nigdzie, że że swoją
    co się czepiasz :p

  • 14. Data: 2009-07-01 20:26:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "przypadek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...
    > Wow, faktycznie. Pytanie tylko czy sądy mają świadomość zawodności tej
    > metody.

    Każda metoda dowodwa jest obarczona jakimś tam marginesem możliwego błędu.
    nawet odbitki linii papilarnych czy badania DNA, choć tu odsetek możliwych
    pomyłek, to jakieś ułamki promila.

  • 15. Data: 2009-07-01 21:06:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek_P pisze:
> [...]
    57,Wariograf_pomogl_w_sprawie_sedesu.html

    > Zastrzezenie masz do wariografu, czy do sedesu? ;)
    > Pamietaj, ze tam w gre wchodzi jeden trup i trzy osoby ranne,
    > wiec pomimo zabawnego tytulu sprawa jest dosc powazna.

    Ja osobiście mam zastrzeżenie do "dowodzenia niewinności".

  • 16. Data: 2009-07-05 14:59:01
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "przypadek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...

    >Wow, faktycznie. Pytanie tylko czy sądy mają świadomość zawodności tej
    >metody.

    Moim zdaniem świadkowie sa bardziej i częściej zawodni. A sędziowie na
    podstawie ich zeznań wydają wyroki.

    --
    Pzdr
    Leszek