  • 11. Data: 2008-01-27 22:11:36
    Temat: Re: Wandalizm usenetowy -- jaki paragraf?
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    You have one message from: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    > O, i nawet ktoś mi wykasował jeden dobry dowcip.

    Widocznie nie był dość dobry.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 12. Data: 2008-01-27 23:40:53
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Goomich <g...@u...to.wp.pl> writes:

    > You have one message from: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    > Widocznie nie był dość dobry.

    Widocznie bez kryptografii ani rusz.

  • 13. Data: 2008-01-28 06:59:58
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    "Piotr Dembiński" wrote:
    > Czy jest jakiś paragraf na złośliwe cancelboty?

    A na permanentne trolle?

    Wpakowało się kilku takich frajerów na alt.pl.konie i zniechęcają ludzi do
    pisania. Zajmują się sobą, więc zagłodzić się nie da. Jeden się pode mnie
    podszył i dzięki temu udało mi się spowodować, że usunięto mu konto na
    serwerze z którego korzystał - deutsche ordnung, serwer był niemiecki
    (wazelina dla nich za szybką reakcję). Wysyłałem informacje do abuse trzech
    polskich serwerów (w tym gazeta.pl) - bez reakcji.

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 14. Data: 2008-01-28 07:05:51
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on 27 Jan 2008 21:48:50 +0100,
    Piotr Dembiński <p...@g...pl> screamed:

    > Czy jest jakiś paragraf na złośliwe cancelboty?

    W hierarchii alt.*? Nie ma żadnego. W hierarchii pl.* zgłoś na
    odpowiedniej grupie.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 08:05:09 user up 11600 days, 20:00, 1 user, load average: 0.90, 0.98, 0.45 ]

    Winning isn't everything, but losing really sucks.

  • 15. Data: 2008-01-28 07:06:19
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on 27 Jan 2008 21:58:25 +0100,
    Piotr Dembiński <p...@g...pl> screamed:

    > To znaczy jest coś takiego jak cancel-lock. Chodzi mi po prostu
    > o to, czy da się z tym walczyć również na drodze prawnej :)

    Nie trzeba. Cancel-Lock bardziej nie działa niż działa.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:224B ]
    [ 08:05:58 user up 11600 days, 20:00, 1 user, load average: 0.90, 0.98, 0.45 ]

    My Go this amn keyboar oesn't have any 's.

  • 16. Data: 2008-01-28 18:59:35
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> writes:

    > In the darkest hour on 27 Jan 2008 21:48:50 +0100,
    > Piotr Dembiński <p...@g...pl> screamed:

    > W hierarchii alt.*? Nie ma żadnego. W hierarchii pl.* zgłoś na
    > odpowiedniej grupie.

    Ale to nie jest rozwiązanie prawne. Chodziło mi o to, czy polskie
    prawo przewiduje takie przestępstwo lub wykroczenie, jak usuwanie
    czyichś wypowiedzi na forach przez osobę nieuprawnioną. Dlatego
    pytam na tej grupie, a nie na grupach, na których dyskutuje się
    o Usenecie jako takim.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 17. Data: 2008-01-28 19:08:01
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Piotr Dembiński pisze:

> [...]
    > czyichś wypowiedzi na forach przez osobę nieuprawnioną. Dlatego
    > pytam na tej grupie, a nie na grupach, na których dyskutuje się

    Wprost na pewno nie ma. Możesz spróbować z art. 287. § 1 KK, ale nie
    jestem pewien, czy wyrządzenie szkody moralnej bedzie wystarczającą
    podstawą do ukarania.

    M.

  • 18. Data: 2008-01-28 19:27:14
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> writes:

    > Wprost na pewno nie ma. Możesz spróbować z art. 287. § 1 KK, ale nie
    > jestem pewien, czy wyrządzenie szkody moralnej bedzie wystarczającą
    > podstawą do ukarania.

    Brak szkodliwości społecznej.