    From: "mc ROS" <r...@j...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wadliwie wykonana usługa
    Date: Fri, 5 Dec 2008 19:36:03 +0100

    Cześć,

    Proszę o poradę i pomoc.

    04.11.2008 w jednym z warsztatów przyciemniono mi tylną szybę w samochodzie.
    Dowodem jest zaświadczenie wystawione przez właściciela warsztatu, na którym
    podano dane identyfikacyjne pojazdu i jego właściciela oraz datę wykonania
    usługi. Po czterech dniach, gdy zrobiło się chłodniej i wilgotno, okazało się,
    że pięć z nitek grzejnych nie grzeje. Zgłosiłem to tak szybko, jak tylko
    zauważyłem. Do dnia 25.11.2008 zwlekano z naprawą, bo to najpierw trzeba było
    obejrzeć, bo mieli problem z załatwieniem dobrego kleju przewodzącego itp.
    Wycieli folię w miejscach, które sugerowałyby przerwanie (miejsca, gdzie robią
    się odparowane kółka) i zakleili klejem. Po kilku dniach, po których klej miał
    być już suchy, zgodnie z umową sprawdziłem efekt. Niestety w dalszym ciągu nitki
    nie grzeją. Na kolejnym spotkaniu (04.12.2008) zaczęli mi wmawiać, że nitki były
    przerwane wcześniej. A oni nie sprawdzili, bo nie mają czasu huchać na każdą
    szybę, z którą przyjedzie klient i odmawiają dalszych napraw, gdyż nie biorą
    odpowiedzialności za zerwanie folii (bo mogą odejść z nią nitki), a wymiana
    szyby i powtórne foliowanie generuje im koszty.
    Naturalnie szyba, jak i wszystkie na niej nitki były sprawne przed wykonaniem
    usługi.

    Co w tej sytuacji mogę zrobić? Jazda samochodem, gdzie nie grzeje prawie połowa
    szyby, czasem jest wysoce niekomfortowa, a czasem może być też niebezpieczna.

    Pozdrawiam
    Macros