  • 1. Data: 2002-11-23 15:37:42
    Temat: WWW i podatek
    Od: "Javier" <p...@t...pl>

    Proszę o wszelkie informację, co należy zrobić krok po kroku, aby dokonać
    niezbędnych formalności przy projektowaniu i programowaniu witryny WWW, na
    użytek komercyjny(witryna dla kolegi;-))). Mam na myśli: projektowanie
    witryny, kiedy i ile wziąć(zaliczka?) za wykonanie(HTML,JS,CSS),
    aktualizacje, jak spisać umowę, jak ona ma wyglądać, czy muszę mieć
    działaność gospodarczą, kiedy odprowadzić podatek do Urzędu Skarbowego, czy
    muszę posiadać sprzęt komputerowy, aby odprowadzić podatek, czy też mogę to
    zrobić, np. w kawiarence internetowej :O oraz ile, jaki typ umowy wybrać (o
    dzieło, umowa-zlecenie), itp itd
    Mam pomysł, lecz nie zbyt dobrze wiem, jak to wygląda od strony formalnej.
    Proszę o pomoc prawną. ;)

    --
    Mirek