  • 1. Data: 2005-04-18 16:28:03
    Temat: domek c.d.
    Od: "Miss" <l...@i...pl>

    pisalem wczesniej z problemem domu ktory ojciec chce sprzedac pomimo
    zameldowania mnie i mojej mamy;
    Dzisiaj moj tatus przyszedl z dwoma policjantami i powiedzial ze jak dalej
    bede odstraszal ludzi to mnie eksmituje.... czy ma do tego prawo ??
    Policjanci oczywiscie byli po jego stronie;
    Teraz pytanie jest takie czy ojciec moze mnie od tak eksmitowac ??
    Czy mozna zlozyc sprawe o podzial majatku tylko osobiscie ?
    Co powinienem zrobic ?
    chodzi o dom wartosci 250/300 tys zlotych

  • 2. Data: 2005-04-18 16:35:02
    Temat: Re: domek c.d.
    Od: "Miss" <l...@i...pl>

    czy powinienem w takiej sytuacji zlozyc doniesienie ze zostalem zastraszony
    ??
    do kogo z tym powiniem isc

  • 3. Data: 2005-04-18 16:57:27
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > pisalem wczesniej z problemem domu ktory ojciec chce sprzedac pomimo
    > zameldowania mnie i mojej mamy;

    Jeżeli to jest jego dom, to ma do tego prawo.

    > Dzisiaj moj tatus przyszedl z dwoma policjantami i powiedzial ze jak dalej
    > bede odstraszal ludzi to mnie eksmituje.... czy ma do tego prawo ??

    A po co odstraszasz ludzi? Przecież przez sam fakt,że masz prawo tam
    mieszkac nikt tego raczej nie kupi.

    > Teraz pytanie jest takie czy ojciec moze mnie od tak eksmitowac ??

    Bez powodu: nie.

    > Czy mozna zlozyc sprawe o podzial majatku tylko osobiscie ?

    Ale jaki podział majątku? Czy część tego domu jest twoja albo matki?

    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 4. Data: 2005-04-18 17:04:45
    Od: "Miss" <l...@i...pl>

    ojciec dostal dom, krotko po slubie z mama; niepodpisali intercyzy

  • 5. Data: 2005-04-18 17:54:21
    Od: "bubu" <j...@t...pl>

> [...]
    > Policjanci oczywiscie byli po jego stronie;
    > Teraz pytanie jest takie czy ojciec moze mnie od tak eksmitowac ??

    Po pierwsze to ty nie musisz się bać policjantów i możesz złożyć skargę ich
    komendantowi
    o nadużycie władzy bo nie mieli w ręku nakazu prokuratorskiego ani
    komorniczego
    oraz możesz złożyć doniesienie do prokuratora na nich o zastraszanie .Tak
    właśnie radzę zrobić .

    Jeśli ojciec Twój otrzymał np. dom w spadku i nie jest on dorobkiem wspólnym
    z twoją mamą (brak jest intercyzy ,pisałeś ) to sprawa się komplikuje
    i wskazane jest udanie się do adwokata .Ja sądzę ,że tatuś jednak będzie
    musiał zafundować Tobie i Twojej mamie jakieś mieszkanie zastępcze .

  • 6. Data: 2005-04-18 18:22:48
    Od: "Miss" <l...@i...pl>

    dzieki;
    czekalem na taka odpowiedz; jutro ide do kumpeli zeby napisala mi pisma; i
    zaczynam szukac adwokata
    dzieki za pomoc

  • 7. Data: 2005-04-18 19:44:48
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > czekalem na taka odpowiedz; jutro ide do kumpeli zeby napisala mi pisma;
    > i zaczynam szukac adwokata

    Może najpierw adwokat, a potem dopiero jakieś pisma? A co kupienia wam
    mieszkania, to jest zależne tylko od dobrej woli ojca, on nie ma takiego
    obowiązku. Może po prostu sprzedać dom z lokatorami, jeśli znajdzie
    chętnych, może też przeprowadzić waszą eksmisję do innego swojego mieszkania
    (i nie przenosić na was prawa własności do tego mieszkania, a jedynie
    pozwolić Wam tam mieszkać). Natomiast nikt was nie wyrzuci na bruk.

    Pozdrawiam,
    Beniamin