    From: "Asia Kopiczyńska" <a...@N...interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: WM (dogłosowywanie po zebraniu wspólnty)
    Date: Thu, 29 Apr 2004 11:25:05 +0200

    Witam,

    Jestem we wspolnocie mieszkańców. Jakiś czas temu odbyło się zebranie, na
    którym były głosowane różne ustawy. Jedna z nich nie została przyjęta.
    Protokół z zebrania został rozesłany do mieszkańców. Wynikało z niego jasno,
    że na pewne prace, jako wspólnota nie wyrażamy zgody. Kilka dni temu ze
    zdziwieniem stwierdzamy, że administrator rozpoczyna prace (te na które nie
    wyraźiliśmy zgody). Na nasze pytanie o przyczyne rozpoczęcia prac
    administrator odpowiedział, ze po otrzymaniu protokołu z zebrania jeden z
    własicieli mieszkań przyszedł i dogłosował.
    Czy jest to zgodne z prawem? Jak mozna po zebraniu, po podjeciu uchwał (była
    do tego wystarczająca liczba osób)cos zmieniać.
    Bardzo bym prosiła o pomoc w tej sprawie, poza tym walczac z administratorem
    chciałabym mieć podstawe prawną do uzasadnienia swoich racji. Mam nadzieje,
    że to ja mam racje.

    Dziekuję za pomoc

    Pozdrawiam
    Aśka