  • 1. Data: 2006-03-22 16:34:29
    Temat: WKU - odwołanie
    Od: p...@g...com

    Wczoraj byłem na komisji lekarskiej, miałem pismo że jestem leczony
    od dłuższego czasu, a oni odesłali mnie do własnego ortopedy. Ten
    tuż po wejściu do gabinetu powiedział mi że jestem symulantem, i po
    krótkich badaniach na orzeczeniu napisał że nic mi nie jest, więc w
    przyszłym tygodniu dostanę kategorię A. Czy jest możliwość
    odwołania się od decyzji komisji, jeżeli tak to w gdzie, w jakim
    terminie od decyzji, i kto będzie mnie oceniał?

  • 2. Data: 2006-03-22 17:40:15
    Temat: Re: WKU - odwołanie
    Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    niestety ja kilka lat temu mialem podobnie.
    mialem zlalamny obojczyk (z ubytkiem kosci) i dostalem B12 czyli odroczke na
    12 miesiecy,
    po tym czasie wezwali mnie na komisje i dali A, co najsmieszniejsze ich
    lekarz
    nawet nie zerknal na karte leczenia, zdjecia etc...
    tylko od razu dal A (nawet mnie nie ogladal).
    odwolalem sie (jest na to 14 dni) do NSA (teraz to bedzie WSA), ale niestety
    bylem
    mlody i glupi i przegralem sprawe.
    obawiam sie ze z tymi glabami nie wygrasz.
    ucz sie, a jak skonczysz studia to pewnie i tak przeniosa ciebie do rezerwy.

    powodzenia
    piotrek

  • 3. Data: 2006-03-23 02:56:50
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    p...@g...com wrote:
> [...]
    > odwołania się od decyzji komisji, jeżeli tak to w gdzie, w jakim
    > terminie od decyzji, i kto będzie mnie oceniał?

    Od decyzji komisji lekarskiej można się odwołać, ale gdzie i jak to ci
    nie powiem.

  • 4. Data: 2006-03-23 19:41:39
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    p...@g...com wrote:
    > Czy jest możliwość
    > odwołania się od decyzji komisji, jeżeli tak to w gdzie, w jakim
    > terminie od decyzji, i kto będzie mnie oceniał?

    Wczytaj się dokładnie w treść decyzji, a znajdziesz odpowiedź na te
    pytania.

    -------------------+
    -------------------+

  • 5. Data: 2006-03-23 19:59:29
    Od: "woocashewski - katowice" <w...@g...com>

    no prosze prosze :) kogo się to spotyka na google :)
    jak to powiedziała mi pewna miła pani na komisji dając mi grupe A ,
    "teraz pozostaje panu tylko dobrze sie uczyć " :D

    nadenerwujes sie tylko, ich wkurzysz i nic z tego mieć nie bedziesz :>

    pozdrawiam <hehe>

  • 6. Data: 2006-03-23 20:00:27
    Temat: Re: WKU - odwolanie
    Od: "woocashewski - katowice" <w...@g...com>

    ups.. nie ma takiego slowa naj "nadenerwujesz" :D

  • 7. Data: 2006-03-24 08:19:53
    Od: Maciek<e...@v...pl>

    > Wczoraj by=B3em na komisji lekarskiej, mia=B3em pismo =BFe jestem leczony
    > od d=B3u=BFszego czasu, a oni odes=B3ali mnie do w=B3asnego ortopedy. Ten
    > tu=BF po wej=B6ciu do gabinetu powiedzia=B3 mi =BFe jestem symulantem, i po
    > kr=F3tkich badaniach na orzeczeniu napisa=B3 =BFe nic mi nie jest, wi=EAc w
    > przysz=B3ym tygodniu dostan=EA kategori=EA A. Czy jest mo=BFliwo=B6=E6
    > odwo=B3ania si=EA od decyzji komisji, je=BFeli tak to w gdzie, w jakim
    > terminie od decyzji, i kto b=EAdzie mnie ocenia=B3?

    Masz prawo ubiegac sie o sluzbe zastepcza, ubiegaja sie o nia ci ktorzy uwazaja
    ze nie moga isc do wojska.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 8. Data: 2006-03-28 14:27:35
    Od: Maciek<e...@v...pl>

    Ja nie jestem absolwentem mam 35 lat rodzine pracuje. Jak wyglada moje
    uregulowanie stosunku do sluzby wojskowej?

    -> http://usenet.pomocprawna.info