  • 1. Data: 2007-01-28 17:43:26
    Temat: WKU i rocznik '76
    Od: "Art" <T...@z...adres.poczty.pl>

    Witam..

    Mam pytanko - jestem z rocznika 1976, studia niestety nie skonczone i dawno
    przerwane - kiedyś chcieli mnie wziąć jak dostali kwit z uczelni o
    skresleniu z listy (okolo 2000r) ale jak się dowiedzieli że jestem żonaty i
    mam dziecko to zarządali tylko aktu małżeństwa i odpisu aktu urodzenia
    dziecka - w wku miłe panie stwierdziły że to na tyle mojej przygody z
    wojskiem ;-) ale nic nie dostałem na piśmie ani nie wbili do książeczki
    wojskowej - do tej pory jest spokój. Z tego co wiem to łapę się jeszcze na
    "starą" ustawę o wieku 28 lat i rezerwie.. Tak czytam tu sporo postów w
    temacie WKU i mam pytanie czy faktycznie tak jest czy jeszcze czasem mogą
    sobie o mnie przypomnieć ;-)

    Pozdrawiam
    Art

  • 2. Data: 2007-01-28 18:43:33
    Temat: Re: WKU i rocznik '76
    Od: Karol MARCHEWKA <k...@-...pl>

    Art napisał(a):

> [...]
    > "starą" ustawę o wieku 28 lat i rezerwie.. Tak czytam tu sporo postów w
    > temacie WKU i mam pytanie czy faktycznie tak jest czy jeszcze czasem mogą

    Dokładnie - łapiesz się na stare zasady powołania do odbycia zasadniczej służby
    wojskowej :-)

    W Twoim przypadku podlegałeś "powszechnemu obowiązkowi" do końca roku kalendarzowego
    w którym
    ukończyłeś 28 lat czyli do 31 grudnia 2004r. Od 1 stycznia 2005r. czekają na Ciebie w
    WKU aby wbić
    Ci przeniesienie do rezerwy :-)

    Karol MARCHEWKA

    troszkę więcej o mnie na stronie www.marchewka.za.pl
    Jeżeli piszesz na priv z adresu email wytnij tekst "-SPAMEROM-STOP-"

  • 3. Data: 2007-01-28 19:49:34
    Od: "Art" <T...@z...adres.poczty.pl>

> [...]
    > kalendarzowego w którym ukończyłeś 28 lat czyli do 31 grudnia 2004r.
    > Od 1 stycznia 2005r. czekają na Ciebie w WKU aby wbić Ci

    Dziękuję serdecznie za informację - cieszę się że jest tak jak myślałem,choć
    z rady odnośnie wizyty w WKU na razie nie skorzystam ;-) , ale dobrze
    wiedzieć że to jest z głowy

    Pozdrawiam
    Art

  • 4. Data: 2007-01-29 21:04:44
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-01-28 19:43, Karol MARCHEWKA stwierdził, że:
    > Z tego co wiem to łapę się jeszcze na
    >
    > Dokładnie - łapiesz się na stare zasady powołania do odbycia zasadniczej
    > służby wojskowej :-)

    Z czystej ciekawości - z czego to wynika?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 5. Data: 2007-01-30 17:57:44
    Od: Karol MARCHEWKA <k...@-...pl>

    Marcin Nowakowski napisał(a):

    > Z czystej ciekawości - z czego to wynika?

    31 grudnia 2004r. obowiązywał zapis, iż możliwość powołania do
    zasadniczej służby wojskowej istnieje tylko i wyłącznie do końca roku
    kalendarzowego w którym dana osoba kończy 28 rok życia. W tym dniu
    wojsko miało ostatni dzień na powołanie przedpiścy i jeżeli tego nie
    zrobiło z dniem następnym został przeniesiony do rezerwy.