  • 1. Data: 2007-01-28 16:36:16
    Temat: Gwarancja
    Od: wiz <w...@...pl>

    Wykupilem 7 dniowa gwarancje na wadliwe piksele w monitorze LCD.
    Drugiego dnia zglosilem telefonicznie, ze wypalil sie pixel. Sprzedawca
    powiedzial, ze nowy monitor zamawia i jak przywioza to da mi znac i
    oczywiscie wymiana. Mija tydzien i nie ma monitora a ja nie mam zadnego
    papieru, ze zglosilem reklamacje. Co powinienem zazadac od sprzedawcy?
    Czy email potwierdzajacy zgloszenie wystarczy? Dodam, ze to sprzedaz
    wysylkowa i osobiscie nie usmiecha mi sie jechac 150 km. Czy jesli w
    umowie gwarancyjnej nie ma zapisu co oznacza 7 dni to nalezy je czytac
    jako 7 dni roboczych?