  • 1. Data: 2002-01-25 10:33:11
    Temat: Re: Odstąpienie od umowy sprzedaży
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

    Tak, możesz żądać zwrotu pieniędzy.

    Marcin.

    Użytkownik "Wojek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a2rbaf$of9$1@news.tpi.pl...
    > Cztery miesiące temu kupiłem procesor + płyta główna + pamięć w sklepie
    > komputerowym. Po dwóch tygodniach płyta padła, zaniosłem ją do serwisu i
    > została wymieniona na nową. Nowa pracowała 3 miesiące po czym padła.
    Wczoraj

  • 2. Data: 2002-01-25 11:18:53
    Od: "Marek Drewniak" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>

> [...]
    > dostałem znowu płytę główną (nie była w żadnej folii ochronnej), podłączam
    > ją do obudowy a tu niespodzianka komputer się nie odpalił.

    Moze glupie pytanie ale czy podlaczyles zasilanie do plyty glownej???

    Hehe sam kiedy taki numer zrobilem w roztarnieniu zapomnialem podlaczyc
    zasilania... no i co .. skarze sie ze nie dziala a kabelek wisial :))

    AJA

  • 3. Data: 2002-01-25 11:38:17
    Od: "Marek Drewniak" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>

    > Podłączyłem. Wentylatorek się kreci dyski się odpalają ale bios się nie
    > zgłasza

    No to pewnikiem nie ze plyta .. sprawdz grafike i podlaczenia pozostale ...
    bo jesli to kreci to sam tez mialem ostatnio ten przypadek ze cos nei
    stykalo na plycie .. mowie podlaczenia przedewszystkim ... ale najczesciej
    grafika jest tego problemem ze dyski ruszaja a reszta cisza ..

    AJA

  • 5. Data: 2002-01-25 12:03:27
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Wojek" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    > Cztery miesiące temu kupiłem procesor + płyta główna + pamięć w sklepie
    > komputerowym.

    Mysle, ze taki zestaw uzupelniony przez klawiature karte grafiki z monitorem
    i zasilacz powinien "wstac" tak samo w sklepie, jak i u Pana.

    Rozumie Pana, ze sie Pan wkurzyl, ale najprostszym zalatwieniem sprawy jest
    wziac pamiec,
    i procek wraz z plyta do serwisu i niech odpala go przy Panu.

    Boguslaw

  • 6. Data: 2002-01-25 12:06:37
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "KRZEM" <m...@s...pl000> wrote in message
    > Tak, możesz żądać zwrotu pieniędzy.
    >
    > Marcin.

    Powiedziawszy szczerze kazdy moze "zalatwic" plyte tak, by "nie wstala".
    To ZBYT PROSTY sposob na "upgrade" sprzetu.
    Dzis za zwrocone pieniadze mozna kupic duzo lepsza - prawda ?

    Nie podejrzewam pytajacego o szwindel, ale prosze pamietac,
    ze w naszym interesie (konsumentow) jest, by sytuacja byla klarowna.

    Poszespoly elektroniczne czasem padaja. nieprzesadzajmy.

    Boguslaw

  • 7. Data: 2002-01-25 12:21:59
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Wojek" [...]
    > szczerze mowiac minelo dopiero 3,5 miesiaca od daty zakupu wiec raczej nie
    > zdazylo sie az tak wszystko zmienic zeby zalezalo mi na "upgrade". Poza
    tym
    > ostatnia plyte dostalem wczoraj o 17.00 i sprawdzalem ja o 19.00. Druga
    > sprawa ze przez okres testow w serwisie pozostala czesc zakupow lezy nie
    > uzywana w szafie a kazda wizyta w serwisie konczy sie okolo 2 tygodniowym
    > (14 dni roboczych) oczekiwaniem.

    Wiec mysle, ze jesli chodzi o to, by komputer dzialal, trzeba wyjac z szafy
    te zabawki isc do serwisu i zaproponowac, by sprawdzili czemu dana o 17
    plyta o 19 nie dzialala.
    A jesli nie potrafia zalatwic sprawnej, to godzi sie Pan na zwrot pieniedzy
    za plyte.

    Boguslaw

  • 8. Data: 2002-01-25 12:58:47
    Od: "Wojek" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Drewniak" <a...@w...iie.pz.zgora.pl> napisał w
    wiadomości news:3c513ee5@news.vogel.pl...

  • 9. Data: 2002-01-25 13:44:17
    Od: "Wojek" <w...@p...onet.pl>

  • 10. Data: 2002-01-25 13:57:08
    Od: "Wojek" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > plyta o 19 nie dzialala.
    > A jesli nie potrafia zalatwic sprawnej, to godzi sie Pan na zwrot

    Powiem tak gotówka jest dla mnie ostatecznością bo zależy mi żeby mieć
    sprawnie działający sprzęt a z okresu kiedy moglem kożystać ze sprzętu
    jestem zadowolony. Pytam o możliwość odstąpienia od umowy ponieważ w razie
    jakby chcieli mi znowu testowac przez kolejne 14 dni to ja wysiadam i wole
    sobie kupic inna nawet jakbym musial doplacic.

    Wojek