  • 1. Data: 2004-01-28 19:45:06
    Temat: WKU, absolwent 2003, rozporządzenie z 17 lipca 200
    Od: Karol<k...@w...pl>

    czesc wszystkim

    Rozporządzenie MON

    z dnia 17 lipca 2003 - w sprawie przeniesienia częsci poborowych do rezerwy
    (dz.ust. 131 poz.1220)

    [ w myśl którego między innymi absolwenci, którzy ukończyli studia w 2003 roku
    (lub wcześniej) zostają przeniesieni do rezerwy ]

    straciło ważność z dniem 31 grudnia 2003r

    Ja z pewnych powodów nie byłem w stanie skorztstać z tego prawa łaski, mimo iż w
    ubiegłym roku ukończyłem studia ... (biurokracja państwowa)

    Czy jest jakaś sposób mógł skorzystać z tego rozporządzenia?
    (WKU nie uzyskało w 2003r informacji o zakończeniu przezemnie studiów)

    Zamierzam teraz stawić się tam, by uregulować tę sprawę.
    Dostałem jednak już telefoniczną informację, że w tej chwili
    jestem przeznaczony do odbycia długoterminowego przeszkolenia.
    Niedobrze

    proszę o pomoc

    dziekuję i pozdrawiam

    Karol

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-01-30 17:20:44
    Od: Bartłomiej Zarzycki <b...@i...pl>

    Użytkownik Karol napisał:
> [...]
    >
    > Ja z pewnych powodów nie byłem w stanie skorztstać z tego prawa łaski, mimo iż w
    > ubiegłym roku ukończyłem studia ... (biurokracja państwowa)

    W tym rozporządzeniu nie ma ani słowa jakoby było potrzebne dopuszczalne
    składanie zawiadomień/podań przez absolwentów. Podania składają tylko
    nie-absolwenci.

    Dlatego mnie osobiście zastanawia dlaczego miałbyś coś wyjaśniać skoro
    nikt cię nie prosił, ani nie stworzył takiej możliwości, o składanie
    podań w ten sprawie.