  • 1. Data: 2005-12-10 00:02:36
    Temat: WKU absolwent
    Od: Marek<x...@i...pl>

    Mam pytanie odnośnie rozporządzenia MON w sprawie przeniesienia części
    poborowych do rezerwy:
    § 1. Wojskowi komendanci uzupełnień przeniosą do rezerwy:

    1) do dnia 30 stycznia 2006 r. przeznaczonych do odbycia zasadniczej służby
    wojskowej, służby w obronie cywilnej lub przeszkolenia wojskowego poborowych:
    e) będących absolwentami szkół wyższych przeznaczonymi do odbycia przeszkolenia
    wojskowego, którzy stali się absolwentami w 2005 r. lub wcześniej, o ile studia
    rozpoczęli przed rokiem akademickim 2002/2003;
    Sprawa wygląda tak, że studia rozpocząłem w październiku 2001 a ukończyłem w
    lipcu 2004, a teraz w WKU nie chcą przenieść mnie do rezerwy bo jak stwierdził
    oficer nie spełniam kryteriów zdrowotnych i nie jestem przeznaczony do
    służby(!). W jaki sposób można odwołać się od tej decyzji?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-12-10 01:28:49
    Temat: Re: WKU absolwent
    Od: "kubakj" <k...@g...pl>

> [...]
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO

    Zdobyc kat A.

  • 3. Data: 2005-12-10 11:33:20
    Od: Marek<x...@i...pl>

    > Zdobyc kat A.
    >
    > --

    Mam kategorię A z trzema paragrafami.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2005-12-10 11:41:26
    Od: Marek<x...@i...pl>

    > Zdobyc kat A.
    >
    > --

    Mam kat A z trzema paragrafami.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2005-12-10 11:46:39
    Od: Marek<x...@i...pl>

  • 6. Data: 2005-12-10 12:15:08
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    Kiedyś już o to pytałem na innej grupie, ale w 100% pewnej odpowiedzi tam nie
    dostałem. Czy otrzymanie kategorii D jest równoznaczne z przeniesieniem do
    rezerwy, czy może są to dwie oddzielne sprawy?