  • 1. Data: 2005-12-09 22:51:40
    Temat: jak to z tym przeniesieniem jest ???
    Od: "nod" <n...@o...pl>

    Witam,

    Jestem rocznik '80 obecnie na V roku studiów zaocznych. Od stycznia idę do
    dobrej pracy na której mi bardzo zależy. Jest tylko jeden problem - wojsko. Czy
    możecie mi powiedzieć na jakiej zasadzie są ludzie przenoszeni do rezerwy, mimo
    nieskończonych 28 lat? Pytam się, bo jestem pełen obaw, że po skończonych
    studiach w czerwcu '06, w poborze jesiennym wezmą mnie na przeszkolenie 3 m-czne
    do woja.

    POMOCY!!!
    nod