  • 1. Data: 2003-07-14 19:09:54
    Temat: WKU a absolwent 2002 - Co robic? POMOCY!
    Od: "Rider" <r...@p...onet.pl>

    Witam szanowna grupe i prosze o jakas porade lub nawet konkretne rozwiazanie
    mojej chyba nieskomplikowanej sprawy...

    Otoz w ubieglym roku skonczylem studia, mialo to miejsce w maju. Jednak tak
    sie zlozylo ze miesiac wczesniej (kwiecien 2002) przypadla data mojego
    stawienia sie w WKU i przedlozenia ewentualnych, stosownych dokumentow
    poswiadczajacych nauke lub gotowosc do sluzby krajowi...Jako, ze do samej
    obrony mialem miesiac a do wojska mi nie bylo spieszno otrzymalem
    zaswiadczenie z dziekanatu o jeszcze, jakby nie bylo trwajacej edukacji.
    Taki dokument odracza na 1/2 roku, a przynajmniej tak bylo w moim przypadku.
    Pozniej sie okazalo, ze absolweci studiow wyzszych w roku 2002 sa
    automatycznie przenoszeni do rezerwy. I tak czas plynie, niedlugo bedzie
    rok, jak mialo wygasac zaswiadczenie o nauce a WKU jak sie nie odezwalo tak
    sie nie odzywa do mnie. A ja nie mam zadnego wpisu, dowodu w ksiazeczce
    wojskowej, o przeniesieniu do rezerwy. Tkwie jakby w takim zawieszeniu.
    Chyba musialbym jakos to zakonczyc. Co radzicie i jak to zalatwiac?

    pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc,

    Rafal

  • 2. Data: 2003-07-15 14:07:39
    Temat: Re: WKU a absolwent 2002 - Co robic? POMOCY!
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    > wojskowej, o przeniesieniu do rezerwy. Tkwie jakby w takim zawieszeniu.
    > Chyba musialbym jakos to zakonczyc. Co radzicie i jak to zalatwiac?

    Nie robić nic.
    W tym roku na przeszkolenie wojskowe absolwentów nie będzie się już
    powoływało, a jeżeli już to tylko ochotników.
    Jesienią Minister ON wyda rozporządzenie nakazujące przenieść do rezerwy
    tegorocznych i z lat poprzednich (tych, którzy nie zostali przeniesieni
    poprzednimi rozporządzeniami)absolwentów szkół wyższych.
    Czekaj.
    ______
    Jupraw

  • 3. Data: 2003-07-15 14:19:37
    Od: "wojtek" <s...@o...pl>

> [...]
    > tegorocznych i z lat poprzednich (tych, którzy nie zostali przeniesieni
    > poprzednimi rozporządzeniami)absolwentów szkół wyższych.

    Moje pytanie moze wydac Ci sie glupie, ale dla mnie to wazne. Czy
    przeczytales o tym w tygodniku NIE, podobnie jak ja i na tej podstawie tak
    twierdzisz, czy masz tez inne informacje potwierdzajace to? Rzecz jasna nie
    pytam o zrodla.

    ---
    Wojtek

  • 4. Data: 2003-07-15 16:45:25
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    > twierdzisz, czy masz tez inne informacje potwierdzajace to? Rzecz jasna nie

    Przykro, nie czytałem.
    Zabieram głos tylko w wybranej tematyce i wtenczas gdy mogę wypowiedzieć się
    rzeczowo, nie wymyślając głupot.
    Jeżeli byś sprawdził archiwum to stwierdziłbyś, że tam gdzie wypowiadałem się -
    mówiłem prawdę.
    ______
    Jupraw

  • 5. Data: 2003-07-15 18:33:35
    Od: "Marcin" <w...@o...pl>

> [...]
    > rzeczowo, nie wymyślając głupot.
    > Jeżeli byś sprawdził archiwum to stwierdziłbyś, że tam gdzie wypowiadałem

    Ja nie twierdze ze bylo inaczej, po prostu czytalem w tym dosc powaznym
    tygodniku, ze tak wlasnie bedzie - a z uwagi na fakt iz jest to interesujace
    mnie zagadnienie mialem nadzieje, ze masz takie informacje rowniez z innego
    zrodla.

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 6. Data: 2003-07-16 07:19:42
    Od: "Przemo P" <p...@o...pl>

    czekaj, jak Ci radzą - ja mam już wbite "Przeniesiony do rezerwy - rozp. MON
    z dnia ..." itd... :)
    Pozdrawiam
    Przemo