  • 1. Data: 2003-06-12 17:46:07
    Temat: WKU
    Od: "przemo77" <p...@i...pl>

    Ile teraz trwa sluzba zasadnicza. Pytam bo zdania wsrod znjomych sa
    podzielone . jedni mowia 12 mc, inni ze 11 mc, a paru twierdzi ze 9 miechow.
    Kto ma racje ?

  • 2. Data: 2003-06-12 18:05:39
    Temat: Re: WKU
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > Ile teraz trwa sluzba zasadnicza. Pytam bo zdania wsrod znjomych sa
    > podzielone . jedni mowia 12 mc, inni ze 11 mc, a paru twierdzi ze 9
    miechow.
    > Kto ma racje ?

    z tego co wiem to jezeli uczestnik sluzby wojskowej bedzie "pod
    wplywem" to bez wzgledu na okolicznosci sluzba zasadnicza wynosi tylko 2
    miechy,
    ale to tylko jezeli codziennie bedzie dawac w palnik, inaczej sie
    przedluza...

    Konrad

  • 3. Data: 2003-06-12 19:06:17
    Od: j...@p...onet.pl

    > Ile teraz trwa sluzba zasadnicza. Pytam bo zdania wsrod znjomych sa
    > podzielone . jedni mowia 12 mc, inni ze 11 mc, a paru twierdzi ze 9 miechow.
    > Kto ma racje ?

    Ustawa z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony
    Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2002 r. Nr 21, poz. 205 z późniejszymi
    zmianami).
    Art. 82. 1. Czas trwania zasadniczej służby wojskowej wynosi dwanaście
    miesięcy.
    ______
    Jupraw

  • 4. Data: 2003-06-13 14:36:22
    Od: klawy <k...@3...net>

    On Thu, 12 Jun 2003 19:46:07 +0200, "przemo77" <p...@i...pl>
    wrote:

    >Ile teraz trwa sluzba zasadnicza. Pytam bo zdania wsrod znjomych sa
    >podzielone . jedni mowia 12 mc, inni ze 11 mc, a paru twierdzi ze 9 miechow.
    >Kto ma racje ?

    ma racje ten co studiuje. Studentów niebiorą (co ewentualnie na obóz
    mogą wyslać -4tyg.)

    --
    klawyMAŁPKA3neo.net
    http://www.boobies.nl/klawy