  • 1. Data: 2003-06-12 16:40:18
    Temat: Ujawnienie informacji "osobom trzecim" - firma windykacyjna
    Od: "Hitower" <b...@i...pl>

    Witam szanownych grupowiczów,

    Otrzymałem rachunek za rozmowy z tel. kom. w sieci Plus GSM, w związku z tym
    iż wcześniejs składałem reklamację w Plusie (wykorzystany kod z kuponu Sim
    Plus, sprawa ciągnie się już rok a ja mimo iż zapłaciłem 150PLN to nic z
    tego nie mam) postawiłem sprawę jasno... do czasu wyjaśnienia reklamacji
    wstrzymuję jakiekolwiek płatności wobec sieci Plus GSM. Zaległa kwotę
    przekazali do windykacji firmie "X". W poniedziałem otrzymałem od firmy "X"
    pismo z żadaniem zapłaty oraz prośbą o kontakt. Pismo zostało napisane
    jescze w maju i termin zapłaty upłyną zanim otrzymałem informację z firmy
    "X".
    W dniu dzisiejszy zadzwonił pan z firmy "X" , nie zastał mnie w domu -
    odebrała mama - pan z firmy "X" podał jej jakie mam zadłużenie oraz że
    sprawa zostanie skierowana do sądu itp.

    No i wreszcie moje pytanie :)
    Czy ujawniając te informacje osobie trzeciej, pan z firmy "X" postąpił
    zgodnie z prawem? A może to ja ich troszeczkę postraszę sądem?
    Jak to wygląda w świetle obowiązujących przepisów?

    --
    Z pozdrowieniami
    Hitower

  • 2. Data: 2003-06-14 21:01:21
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Hitower" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zgodnie z prawem? A może to ja ich troszeczkę postraszę sądem?
    > Jak to wygląda w świetle obowiązujących przepisów?

    Kiedyś zadzwoniłem do prywatnego mieszkania, a tam głos automatyczny:
    "Witamy w mieszkaniu Państwa Ygrekowskich. W trosce o Nasze i Wasze
    bezpieczeństwo Twój numer został zidentyfikowany, a nasza rozmowa będzie
    rejestrowana. Jeśli nie wyrażasz zgody na nagrywanie - rozłącz się. Proszę
    czekać na zgłoszenie się lokatora" a potem zgłosił się Pan Ygrekowski !

    Więc jesli nie masz nagrania, to niczego firmie X nie udowodnisz

  • 3. Data: 2003-06-15 08:17:57
    Od: "Hitower" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:B2MGa.217470$lL2.2120389@news.chello.at...

    >[...]
    > Więc jesli nie masz nagrania, to niczego firmie X nie udowodnisz

    A jeśli pominiemy kwestię dowodów?
    Jak to wygląda w świetle prawa?