  • 1. Data: 2002-08-29 20:08:36
    Temat: WAŻNE - sprawa kolizji i sąd grodzki
    Od: p...@p...onet.pl

    Moja kobieta miała przejście przeszło rok temu na drodze jednokierunkowej 2-
    pasmowej - gościu przy wyprzedzaniu jej samochodu zjechał na jej pas ruchu
    uderzając w auto na wysokości tylnego koła, następnie wyprzedził ją i ostro
    zachamował w konsekwencji dodatkowo kobieta moja wjechała w hak tego "kierowcy"

    Najsmieszniejsze ze kiedy przyjechala policja nie potrafila stwierdzic kto jest
    sprawcą pomimo wyjasnien obu stron - co gorsza nie bylo znakow kolizji na
    jezdni - sprawa trafila do kolegium (jeszcze wtedy) byla raz wzywana na
    rozprawe wraz z rodzicami ktorzy jechali wtedy z nia (jako swiadkowie wzywani
    oni) i cisza az do zeszlego tyg. jutro rozprawa znowu w sadzie grodzkim ale sa
    dwie sprawy w jednej jest moja kobieta obwinioną o wykr z 86 par 1 a w drugiej
    tamten kierowca jest obwiniony o to samo wykroczenie

    CO ROBIC CO ROBIC ............ proszę o telefon 0505 863 673 - oddzwonię -
    sprawa jutro o 10:00