  • 1. Data: 2005-02-15 21:29:16
    Temat: W jaki sposób Dziad znieważył prokuratorów?
    Od: "Robert B." <r...@p...onet.pl>

    Ponoć dostał za to 2 lata.
    Czy prawo chroni bardziej szczególnie prokuratorów i sędziów ?
    Czy człowiek ma prawo "wygarnąć" im, że nie robią tego, co do nich należy,
    tylko idą na łatwiznę (przynajmniej co niektórzy). Że sąd bezzasadnie stoi
    po stronie prokuratury, a prokuratura po stronie policji, bo są z tej samej
    gliny. Nawet, kiedy policja idzie na rękę przestępcom, prokuratura to
    sankcjonuje, umarzając sprawę, a sąd zatwierdza. Dowody? Dowody się nie
    liczą. Liczy się procedura: umorzenie, zażalenie, postanowienie i pocałuj
    się w ...
    Co do Dziada - ciekawi mnie, czym on tak znieważył owych prokuratorów, że
    kosztuje go to 2 lata życia. Nie żeby był dla mnie bohaterem, ale czy
    słusznie za kilka słów odbiera się człowiekowi 2 lata, gdy niejednokrotnie
    za innym za zabójstwa, pobicia czy gwałty nie spada włos z głowy ? Czy jego
    zniewagi były uzasadnione i czy zasadność zniewag ma znaczenie dla sądu?.
    Pytam, bo nie wiem.

    Robert

  • 2. Data: 2005-02-16 02:09:32
    Temat: Re: W jaki sposób Dziad znieważył prokuratorów?
    Od: "andrzej" <a...@p...pl.nie pisz.tu>

    Jakiegos osła ofiarnego musieli znalezc , bo prawdziwe przekrety pewnie sa
    kryte do dzis.

  • 3. Data: 2005-02-16 22:46:33
    Od: "JackyX" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Robert B." <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ponoć dostał za to 2 lata.
    > Czy prawo chroni bardziej szczególnie prokuratorów i sędziów ?

    to jest państwo w państwie, są i będą całkowicie nietykalni choćby
    kradli, gwałcili, zabijali i jeździli po pijaku.

    JackyX

  • 4. Data: 2005-02-18 11:00:59
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Immunitet i klika a raczej zasada reka reke myje.

    Czesto jest tak, ze obywatel zywo zainteresowany sprawa zna lepiej
    interpretacje prawne i wykladnie niz sedzia. Norma jest ze sedzia ma glowe w
    ksiazkach zamiast ksiazke w glowie i w zwiazku z tym mamy wyroki ktore
    wywoluja frustracje spoleczenstwa i temety newsow w mediach.
    Oni usiluja wymusic szacunek do siebie przez kary bo tak jest latwiej. W
    moim przekonaniu trudno przy takiej postawie sedziow zapracowac im na inny
    typ szacunku niz wymuszany.