  • Data: 2005-10-03 08:44:10
    Temat: W TV4 widzialem
    Od: "Jarek Dabrowski" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    tak sobie dwa dnie temu skakalem po programach TV i zobaczylem w TV4 kawalek
    programu o pracy policji. Poniewaz widzialem tylko kawalek, nie wiem jaki
    tytul nosil.
    A oto co widzialem

    Na mecz do Lodzi przyjezdzaja kibice z Wroclawia. Jada pociagiem, w ktorym sa
    tylko oni. Na stacji w Lodzi (czy Pabianicach) czeka na nich policja w
    strojach do tlumienia rozruchow, jest tez reprezentantka klubu pilkarskiego z
    Lodzi.
    Pani z klubu wyjasnia, ze by kibice z klubu przyjezdnego mogli wjsc na mecz
    bilety musza byc sprzedane przez tenze klub (z Wroclawia) a oni (w Lodzi)
    musza dostac imienna liste wszystkich, ktorym te bilety zostaly sprzedane.
    Poniewaz lista niest niekompletna, niepoprawna, w skrocie zla - to kibice nie
    bede wpuszczeni na mecz.

    I teraz, pociag przyjezdza na stacje a policjanci blokuja kibicom wyjscie na
    peron. Oglaszaja co i jak w kwestii listy i tego, ze na mecz kibice nie wejda.
    Trzymaja ich w pociagu (nie pozwalajac wyjsc) do momentu odjazdu pociagu w
    druga strone, do Wroclawia.

    Rozumiem kwestie niewpuszczenia na mecz, ale calkowicie nie rozumiem kwestii
    przetrzymywania ludzi w pociagu.
    Czy ktos laskaiw moglby mi wyjasnic to?

    Pozdrawiam
    Jarek