  • Data: 2005-10-09 00:27:32
    Temat: Re: W TV4 widzialem
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Beniamin" <b...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:ecfc7$434118c3$d4ba5985$21808@news.chello.pl...

    > W sumie nic się specjalnego stało, ale tak sobie pomyślałem, że
    > traktowanie ludzi jak bydło może być nie tylko skutkiem bydlęcego
    > zachowania kibiców, ale czasem też jego przyczyną.

    W sumie bardzo tolerancyjny jesteś, jeśli mnie by ktoś odprowadził
    jak bydło do wagonu, po czym musiał bym jeszcze zapłacić karę i kupić bilet
    powrotny
    na śląsk, to na takim stwierdzeniu by się za pewne nie skończyło, tylko w
    prokuraturze.
    A kwit z opłatą dodatkową za brak ważnego biletu, to bym sądownie na adres
    policji
    zcedował. W końcu do pociągu wsadziła by mnie siłą policja.