  • 1. Data: 2002-06-03 23:39:07
    Temat: Vizja TV
    Od: "niebiesko_oka" <n...@g...pl>

    Witam
    mam taki mały proeblem , (troszke sie rozpisze) chodzi o to że
    podpisałam umowe z WIZJA TV na 12 miesięcy i zgodnie z umową
    zapłaciłam xxxx zł za okres 12 miesięcy ! po upływie terminu ważności umowy
    napisałam do wizji że nie chce więcej mieć nic z nimi doczynienia ,
    mam na myśli reklamy jak i namawianie mnie do podpisania kolejnej umowy !!!
    okazuje sie że wizja tv nie dostała odemnie takiej prośby więc wedłóg ich
    ja nadal chcę kontynuować z nimi umowe i nadal mam pałacić określone wedłóg
    nich opłaty
    za usługi , z których nie kożystam !!!
    zastanawia mnie fakt : jak po zakończeniu umowy z nimi została podpisana umo
    wa
    między mną (klientem) a dostawcą usług ?!?!? jak to możliwe że ja nadal mino
    mojej woli
    nadal jestem ich klientką ?!?!?!]
    Vizja Tv ma możliwość odtrzymania odmówienia zawarcia umowy drogą elektornic
    zną
    a jednak twierdzi że nie dostała odemnie żadanego maila !!!
    dostałam faktóre do zapłacenia i nie wiem za co to jest nalażnośc , wiem tyl
    ko że
    jak nie zapłace tego to będe miała sprawe w sądzie !!!
    jestem na dzień dzisiejszy tak zła że mam wrażenie że to ja moge podać
    do prokuratury Vizję za wyłudzenie odemnie pieniędzy !!!
    czy ktoś miał taki lub podobny problem co ja ???

    Pozdrawiam An

  • 2. Data: 2002-06-04 06:21:45
    Temat: Re: Vizja TV
    Od: <m...@p...com>

> [...]
    > do prokuratury Vizję za wyłudzenie odemnie pieniędzy !!!
    > czy ktoś miał taki lub podobny problem co ja ???

    Po pierwsze sprawdź, co mówi na temet rezygnacji z abonamentu Regulamin, jaki
    przyjęłaś zawierajac umowę. najprawdopodobniej jest tam zapis, iż jeżeli na
    ileś czasu przed końcem umowy 24 miesięcznej nie zawaidomisz, że rezygnuesz z
    umowy, to umowa staje sie automatycznie umowa na czas nieokreślony, czy jakoś
    tak. Być może przespałaś moment, w jakim powinnaś była wypowiedzieć umowę.
    Ponadto, jeżeli twoja wiadomość niedoszła do adresata, to masz pecha, bo to Ty
    sama powinnnaś zadbać o takie nadanie wiadomości, aby ta doszła. Niestety w
    kontaktach z telewizjami , telefoniami i innymi tergo typu przedsiębiorcami ,
    gdzie bałaga jest z założenia elementem działania list polecony za dowodem
    doręczenia pozostaje jedynym środkiem. Zapomnij o mailach, faxach, czy
    rozmówkach na telefon z "konsultantem"

    pzdr

    marek

  • 3. Data: 2002-06-04 06:34:56
    Od: "Sotb" <k...@z...pl>

> [...]
    > do prokuratury Vizję za wyłudzenie odemnie pieniędzy !!!
    > czy ktoś miał taki lub podobny problem co ja ???

    Nie czytałaś umowy jeszcze? Jest tam wyraźnie napisane, że po zakończeniu
    umowy jest ona automatycznie przedłużana o następne 12 miesięcy. Poza tym
    Wizja TV już nie istnieje. Jest za to Cyfra+, która z małym aneksem przejęła
    regulamin i treść umów po Wizji.
    Oto fragment odpowiedzi (autorstwa Remka) na mój post dotyczący machlojek
    obecnej Cyfry+:
    "Z tego co się dowiedziałem (dostałem maile od kilku osób) to Cyfra+
    postępuje w następujący sposób:
    1. Załadowanie klienta na najdroższym abonamencie (chodzi o kwietniową
    promocję)
    2. W przypadku gdy kończy się dwuletnia umowa, automatyczne przedłużenie
    umowy na kolejne 2 lata na tych samych warunkach (czyli nie możesz zerwać)
    3. W przypadku gdy klient okaże się cwańszy i rozwiąże jednak umowę to
    przyłożenie kary za nie odesłanie formularza (zwrotu sprzętu)(o czym
    dowiadujesz się dopiero
    dostając wezwanie do zapłaty).

    Wszystko jest ustawione tak żeby dołożyć maksymalnie abonentowi który się
    nawet niczego nie spodziewa. Ostatnio dostałem maila od kogoś kto skierował
    sprawę do sądu, interesuje mnie wynik."

    Jestem ciekaw jak wygląda ta sprawa sądowa.

    SOTB

  • 4. Data: 2002-06-04 12:01:26
    Od: "niebiesko_oka" <n...@g...pl>

    Użytkownik Sotb <k...@z...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...vogel.pl...
    [...]
> [...]
    skierował
    > sprawę do sądu, interesuje mnie wynik."
    >
    > Jestem ciekaw jak wygląda ta sprawa sądowa.

    OK zgodze sie z tym że mam automatycznie podpisaną umowe
    i w pewnym sęsie jest to zgodne z prawem ,
    nie mam napisane w umowie że chce kontynuować umowe
    jeśli ich nie powiadomie ż nie chce , jest tylko napisane że akceptuje
    warunki regulaminu , więc niech sie cieszą bo tu wygrywają !!!
    ale nie oddam im dekodera bo kupiłam go na własność , co najwyżej mogę
    im oddać karte bo należy do nich !

    Pozdrawiam
    AN

    PS.koleżanka mi powiedziała że też miała taki problem 5 lat
    temu , nie zapłaciła i do tej pory ma spokój !

  • 5. Data: 2002-06-04 16:41:08
    Od: "g7" <g...@n...yahoo.com>

    tel +48 603 125 997
    http://cholewka.com
    Użytkownik <m...@p...com> napisał w wiadomości
    [...]

> [...]
    > gdzie bałaga jest z założenia elementem działania list polecony za dowodem
    > doręczenia pozostaje jedynym środkiem. Zapomnij o mailach, faxach, czy

    Witam,

    miałam podobny problem z Cyfrą +, wysłałam faxem wypowiedzenie umowy
    (zależało mi, żeby doszło jak najszybciej, bo był to ostatni dzień, w którym
    miałam prawo wg umowy to zrobić) a po dwóch miesiącach okazało się, że tego
    nie dostali. Na szczęście miałam potwierdzenie wysłania wiadmości faxowej.
    I okazało się całe szczęście, ze to wystarczyło i mam problem (Cyfrę +) z
    głowy.

    Ale zgadzam się, że nie ma to jak polecony. (W przypadku innej instytucji i
    sprawy dla mnie ważniejszej wysyłałam polecony z potwierdzeniem odbioru).

    Pozdrawiam,
    Hanka

  • 6. Data: 2002-06-04 22:40:24
    Od: "Dorota Łańcucka" <d...@l...prv.pl>

    Witam :-)
    Pracowałam jakis czas w UPC ktory byl wlascicielem WIZJI TV wowczas, nie
    obawiaj sie nie podadza Cie do zadnego sądu!! po to ta informacja, by sie
    ludzie mieli na baczności!! Gro klientow nie placi, dzwonia non stop
    wqrzeni!! Jakby mieli z kazdym sie sadzic, to by firma musiala sie tym zajac
    li tylko i jedynie ;-)
    pozdrawiam
    dosia

  • 7. Data: 2002-06-11 13:28:54
    Od: "Sotb" <k...@z...pl>

    Użytkownik "Dorota Łańcucka" <d...@l...prv.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ludzie mieli na baczności!! Gro klientow nie placi, dzwonia non stop
    > wqrzeni!! Jakby mieli z kazdym sie sadzic, to by firma musiala sie tym

    Musiałaś tam bardzo dawno pracować, bo teraz płatności dają do firmy
    windykacyjnej.
    Nazwy nie podam. Straszą takim tekstem: "Inni już o nas wiedzą". I temu
    podobne.

    SOTB