  • 1. Data: 2002-06-03 20:58:07
    Temat: naklejanie na przystanki plakatów
    Od: "AmRat" <m...@s...pl>

    Witam

    Pracuję teraz przy rozwieszaniu plakatów, i mam pytanie kto jest karany jak
    będą plakaty na przystankach na któych jest zakaz naklejania plakatów? Czy
    jestem karany ja jak mnie złapią czy mój pracodawca?

    i jeszcze jedno pytanie co musze zrobic by pracowac legalnie? Co i gdzie
    muszęzałątwiać by to co teraz pracuje wliczało mi się do lat przepracowanych
    itd.

    jak można to proszę o odp. na priv. i jak to nie problem to z linkami na
    któych będą wytyczne prawne do obu moich pytań.

    z góy dziękuję

    pozdrawiam
    Maksym Wojcieszek
    Naczelnik Grupy Ratowników Przedmedycznych i Łączności AmRat
    http://www.micro.maxi.pl
    m...@w...pl m...@s...pl a...@w...pl

  • 2. Data: 2002-06-05 06:53:40
    Temat: Re: naklejanie na przystanki plakatów
    Od: "AmRat" <m...@s...pl>

    proszę odpiszcie mi tu coś bo sam za bardzo nie mam czasu by szukać i
    szperać w kodeksach.

    proszę