    From: "niebiesko_oka" <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Vizja TV
    Date: Tue, 4 Jun 2002 14:01:26 +0200

    Użytkownik Sotb <k...@z...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...vogel.pl...
    [...]
    > Wszystko jest ustawione tak żeby dołożyć maksymalnie abonentowi który się
    > nawet niczego nie spodziewa. Ostatnio dostałem maila od kogoś kto
    skierował
    > sprawę do sądu, interesuje mnie wynik."
    >
    > Jestem ciekaw jak wygląda ta sprawa sądowa.

    OK zgodze sie z tym że mam automatycznie podpisaną umowe
    i w pewnym sęsie jest to zgodne z prawem ,
    nie mam napisane w umowie że chce kontynuować umowe
    jeśli ich nie powiadomie ż nie chce , jest tylko napisane że akceptuje
    warunki regulaminu , więc niech sie cieszą bo tu wygrywają !!!
    ale nie oddam im dekodera bo kupiłam go na własność , co najwyżej mogę
    im oddać karte bo należy do nich !

    Pozdrawiam
    AN

    PS.koleżanka mi powiedziała że też miała taki problem 5 lat
    temu , nie zapłaciła i do tej pory ma spokój !