  • From: "Sotb" <k...@z...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Vizja TV
    Date: Tue, 4 Jun 2002 08:34:56 +0200

    > podpisałam umowe z WIZJA TV na 12 miesięcy i zgodnie z umową
    > zapłaciłam xxxx zł za okres 12 miesięcy ! po upływie terminu ważności
    umowy
    > napisałam do wizji że nie chce więcej mieć nic z nimi doczynienia ,
    (...)okazuje sie że wizja tv nie dostała odemnie takiej prośby więc wedłóg
    ich
> [...]
    wedłóg
    > nich opłaty(...)
    > zastanawia mnie fakt : jak po zakończeniu umowy z nimi została podpisana
    umo
    > wa
    > między mną (klientem) a dostawcą usług ?!?!? jak to możliwe że ja nadal
    mino
    > mojej woli
    > nadal jestem ich klientką ?!?!?!]
    > jestem na dzień dzisiejszy tak zła że mam wrażenie że to ja moge podać
    > do prokuratury Vizję za wyłudzenie odemnie pieniędzy !!!
    > czy ktoś miał taki lub podobny problem co ja ???

    Nie czytałaś umowy jeszcze? Jest tam wyraźnie napisane, że po zakończeniu
    umowy jest ona automatycznie przedłużana o następne 12 miesięcy. Poza tym
    Wizja TV już nie istnieje. Jest za to Cyfra+, która z małym aneksem przejęła
    regulamin i treść umów po Wizji.
    Oto fragment odpowiedzi (autorstwa Remka) na mój post dotyczący machlojek
    obecnej Cyfry+:
    "Z tego co się dowiedziałem (dostałem maile od kilku osób) to Cyfra+
    postępuje w następujący sposób:
    1. Załadowanie klienta na najdroższym abonamencie (chodzi o kwietniową
    promocję)
    2. W przypadku gdy kończy się dwuletnia umowa, automatyczne przedłużenie
    umowy na kolejne 2 lata na tych samych warunkach (czyli nie możesz zerwać)
    3. W przypadku gdy klient okaże się cwańszy i rozwiąże jednak umowę to
    przyłożenie kary za nie odesłanie formularza (zwrotu sprzętu)(o czym
    dowiadujesz się dopiero
    dostając wezwanie do zapłaty).

    Wszystko jest ustawione tak żeby dołożyć maksymalnie abonentowi który się
    nawet niczego nie spodziewa. Ostatnio dostałem maila od kogoś kto skierował
    sprawę do sądu, interesuje mnie wynik."

    Jestem ciekaw jak wygląda ta sprawa sądowa.

    SOTB