  • 11. Data: 2011-08-23 21:50:37
    Temat: Re: Vat a ubranie
    Od: wwwd <d...@N...gazeta.pl>

    W dniu 2011-08-23 21:00, Maurice de Poszepszynski pisze:

    > Ale mieć mogą - cóż za problem pogadać ze sprzedawcą, żeby ci taką
    > kurtkę sprowadził?
    > Tak na boku - a ratownicy górscy, medyczni to skąd mają ubranka i jak
    > rozliczają się z tych ciuchów jednostki, które ich zatrudniają?
    No fakt dobry wniosek.

  • 12. Data: 2011-08-23 22:14:35
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 23.08.2011 21:00, Maurice de Poszepszynski wrote:

    > Ale mieć mogą - cóż za problem pogadać ze sprzedawcą, żeby ci taką
    > kurtkę sprowadził?

    Przy cenie kurtki 1500zł to chyba gra nie warta świeczki - wartość czasu
    spędzony na załatwianiu tego + marża sprzedawcy BHP który nie ma żadnych
    kontaktów na rynku ubrań górskich i załatwia to jednorazowo,
    niekoniecznie dadzą razem mniejszą kwotę niż strata na podatku.

    Tomek

  • 13. Data: 2011-08-25 21:24:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 23 Aug 2011, Bydlę wrote:

    > Bo nie pytaleś o ciuch roboczy, a o kurtkę.
    [...]
    > Wszystko sprowadza się do tego, być BROŃ BOŻE nie odniósł jakiejkolwiek
    > korzyści z tego, co kupujesz i odliczasz.
    > (oczywiście [...] telefonów [...] służbowych itp. nie czepiają
    > się, bo nie mają jak)

    Stanowczo protestuję jakoby :P
    Dane sprzed paru lat (bo wtedy miałem kontrolę), ale magiczne "czy
    ma pan drugi telefon do celów osobistych" padło.
    I obstawiam jakieś skromne 99,97%++ iż negatywna odpowiedź
    spowodowałaby kolejne pytanie, jak sądzę do zgadnięcia przez wszystkich
    czytelników :)

    :D

    pzdr, Gotfryd