  • 1. Data: 2006-06-02 11:28:25
    Temat: VB-Leasing - skandaliczne praktyki !!!
    Od: "witek" <i...@o...pl>

    Witam,

    Chcialbym sie podzielic ze wszystkimi moimi niemilymi doswiadczeniami z
    firma VB-Leasing i przestrzec przed leasingowaniem czegokolwiek z tejze
    firmy. Ja leasinguje od nich samochód i niestety jestem porazony pazernoscia
    i arogancja tej firmy. Rzeczona firma, byla "uprzejma" skasowac mnie za
    odbiór dowodu rejestracyjnego z UM (zatrzymanego po wypadku, którego nie ja
    bylem sprawca) 180pln netto! Prócz tego zostalem obciazony kosztami wymiany
    dowodu rejestracyjnego z powodu zmiany siedziby VBL (czyli absolutnie nie z
    mojej winy). BOK udziela informacji, ze te oplaty wynikaja z tabeli oplat,
    która jest (uwaga!) do wgladu u nich w biurze :o))) Oczywiscie tabela nie
    jest w zaden sposób dolaczona do umowy leasingowej. Pani z BOK poradzila,
    abym odwolal sie z wnioskiem pisemnym do nich w tej sprawie. Po "zaledwie"
    miesiacu otrzymalem odpowiedz odmawiajaca mi racji zarówno odnosnie kosztu
    odbioru DR, jak i jego wymiany!!!

    Ciekaw jestem, czy ktos sie spotkal z podobnymi praktykami u innych
    leasingodawców, badz innych instytucji oferujacych inne uslugi - czy nie ma
    na to zadnej rady? Dla porównania mam leasing w Toyocie i tam okazuje sie za
    tego typu "uslugi" nie pobieraja jakichs oplat z sufitu, te rzeczy sa
    niejako wliczone juz w leasing.

    Zycze wyraznego spadku zainteresowania leasing'iem w VBL, a pozostalym
    zycze milego dnia.
    MK.