  • 1. Data: 2005-06-09 07:06:58
    Temat: Uznanie dziecka - sąd
    Od: "darek " <d...@p...onet.pl>

    Dzień dobry
    Mam taką prośbę, moja koleżanka jest w 5 miesiącu ciąży, a tatuś tego dziecka
    nie chce uznac dziecka.
    Czy jest mozliwe aby sądownie przyznano jej tak zwane alimenty płodowe?
    Ewentualnie co trzeba zrobić?
    w jakiej formnie to złożyć, sprawe do sadu?
    prosze o pomoc.
    darek

  • 2. Data: 2005-06-09 11:32:45
    Temat: Re: Uznanie dziecka - sąd
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Dzień dobry
    > Mam taką prośbę, moja koleżanka jest w 5 miesiącu ciąży, a tatuś tego
    > dziecka
    > nie chce uznac dziecka.

    jakiego dziecka? Dziecko bedzie za 4 miesiace, a pozniej ma kilka miesiecy
    na *)zaprzeczenie ojcostwa.

    > Czy jest mozliwe aby sądownie przyznano jej tak zwane alimenty płodowe?

    a jest w ogole cos takiego? Nie bylo by to sprezcne z powyzszym?*)
    ale poj. prawo

    P.

    --
    Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."

  • 3. Data: 2005-06-09 11:38:55
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > jakiego dziecka? Dziecko bedzie za 4 miesiace, a pozniej ma kilka miesiecy
    > na *)zaprzeczenie ojcostwa.

    Znów wykazałeś się ignorancja Przemku :) - jest możliwe uznaninie
    dziecka poczętego - art. 75 krio - czyli według prawa rodzinnego dziecko
    istnieje od dnia poczęcia.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 4. Data: 2005-06-09 11:40:35
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Znów wykazałeś się ignorancja Przemku :) - jest możliwe uznaninie dziecka
    > poczętego - art. 75 krio - czyli według prawa rodzinnego dziecko istnieje
    > od dnia poczęcia.

    :-) no to nastepnym razem bede wiedziec .

    P.

  • 5. Data: 2005-06-09 20:02:44
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d899ri$fj2$1@inews.gazeta.pl...
    > :-) no to nastepnym razem bede wiedziec .

    A możemy się umówić, że następnym razem będziesz pisać, jak już będziesz
    wiedzieć? Po prostu odwrócisz kolejność, ok ?

    pozdr

    Monika

  • 6. Data: 2005-06-09 22:21:57
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > A możemy się umówić, że następnym razem będziesz pisać, jak już będziesz
    > wiedzieć? Po prostu odwrócisz kolejność, ok ?

    nie mozemy. Bede pisac wtedy kiedy bede miec na to ochote, a jezeli
    okaze sie ze sie myle to chetnie sie naucze nowych rzeczy i poraz drugi nie
    powinienem
    popelnic tego samego bledu.

    P.

  • 7. Data: 2005-06-09 22:22:47
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    ps.
    oczywiscie nie dotyczy to spraw dotyczacych przeszukania itp,

  • 8. Data: 2005-06-11 08:10:39
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 9 Jun 2005 22:02:44 +0200,
    idiom <i...@w...pl> screamed:

    > A możemy się umówić, że następnym razem będziesz pisać, jak już będziesz
    > wiedzieć? Po prostu odwrócisz kolejność, ok ?

    Stonuj troche. To jest grupa dyskusyjna i kazdy ma prawo tu pisac.
    Nawet osoby, ktore prawnikami nie sa, a ktore czytajac grupe chca sie
    czegos nauczyc. Nie wszystkie odpowiedzi beda zawsze prawidlowe.
    Z mojego doswiadczenia na grupie odpowiedzialbym dokladnie tak samo.
    Jak ktos chce w 100% prawidlowej odpowiedzi niech idzie z problemem
    do prawnika.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 10:08:53 user up 10639 days, 22:03, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    God must love assholes -- She made so many of them.

  • 9. Data: 2005-06-11 09:35:20
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > Z mojego doswiadczenia na grupie odpowiedzialbym dokladnie tak samo.
    > Jak ktos chce w 100% prawidlowej odpowiedzi niech idzie z problemem

    i takie podejscie jest prawidlowe. Dzieki

    P.

  • 10. Data: 2005-06-11 19:11:37
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w wiadomości
    .

    > Stonuj troche.

    Why?

    Przeciez to jest grupa - służy również do wyrażania poglądów.

    ;)

    > To jest grupa dyskusyjna i kazdy ma prawo tu pisac.
    > Nawet osoby, ktore prawnikami nie sa, a ktore czytajac grupe chca sie
    > czegos nauczyc.

    No to niech się uczą - kto im broni?

    Jest chyba jednak różnica między nauką (ja np. się uczę - pytam, czytam,
    sprawdzam to co przeczytam) a udzielaniem informacji bez cienia zająknięcia
    się, że "sie uczy", a odpowiedź nie ma najmniejszego powiązania ze stanem
    prawnym.

    Gdyby Johnson nie sprostował, to darek dostałby fałszywe info i nawet by nie
    podejrzewał, że był obiektem cudzej nauki.
    A i nauka Przemka byłaby nic nie warta.

    > Z mojego doswiadczenia na grupie odpowiedzialbym dokladnie tak samo.

    A jednak nie odpowiedziałeś...

    pozdr

    Monika