  • 1. Data: 2005-06-09 05:36:38
    Temat: Mandat za wycieraczką - to bezprawie
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Ciekawy wyrok NSA :
    http://info.onet.pl/1110638,11,item.html

    --
    Mieczysław
    ----
    Zbiór przepisów:
    www.prawofirm.tk

  • 2. Data: 2005-06-09 06:11:00
    Temat: Re: Mandat za wycieraczką - to bezprawie
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    To wyrok Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego, a nie Naczelnego Sadu
    Administracyjnego. I to jest zasadnicza różnica.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2005-06-09 07:17:16
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Thu, 9 Jun 2005 08:11:00 +0200, mecenas napisał(a):

    > To wyrok Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego, a nie Naczelnego Sadu
    > Administracyjnego. I to jest zasadnicza różnica.

    Ale otwiera drogę ...

    --
    Mieczysław
    ----

  • 4. Data: 2005-06-09 07:45:17
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Mieczysław napisał(a):
    > Ciekawy wyrok NSA :
    > http://info.onet.pl/1110638,11,item.html

    tyle że nie chodzi w nim o mandat

    KG

  • 5. Data: 2005-06-09 08:11:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mieczysław" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawy wyrok NSA :
    > http://info.onet.pl/1110638,11,item.html

    Ani nie chodzi o wyrok NSA, ani o mandat. Poza tym sądowi nie chodziło o
    to, że samo wkładanie za wycieraczkę jest bezprawne, tylko, że nie
    należy tego uznawać za skutecznie doręczone. Tak więc niestety onet się
    nie popisał z tym artykułem. Ktoś chyba się nie zastanowił moim zdaniem.

    Z międzywierszy tej notki domyślam się, ze problem polegał na tym, że
    ktoś gościowi kiedyś tam włożył owo wezwanie, a potem nie zapytawszy
    nawet o zdanie właściciela wydał przeciwko niemu tytuł egzekucyjny.
    Pewnie dodatkowo na tyle późno, że sam właściciel nie był w stanie
    ustalić, kto feralnego dnia mógł jeździć. Bo policja czy straż miejska w
    takich wypadkach ma 30 dni, więc załóżmy jest to na tyle krótki termin,
    ze można sobie przypomnieć, kto mógł jechać samochodem.

  • 6. Data: 2005-06-09 10:29:10
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Thu, 9 Jun 2005 09:17:16 +0200, Mieczysław napisał/napisała:
    > Ale otwiera drogę ...

    jakbys nie znal polskich drog :/ marzyciel..

    --
    * zycie zaczyna sie po 30. ale tez przed 30. moze sie skonczyc *
    GG: 7070