    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uwolnij rozmowy - darmowe do?adowania
    Date: Fri, 23 May 2014 17:00:55 +0000 (UTC)
    <llk65k$dg3$1@news.task.gda.pl> <llkbs3$5sb$1@cougar.axelspringer.pl>
    <llkuq2$jpt$2@news.task.gda.pl>
    <537e0124$0$2239$65785112@news.neostrada.pl>
    <llmrag$seq$1@news.task.gda.pl>
    <537ef35e$0$2365$65785112@news.neostrada.pl>
    <537efa6e$0$2353$65785112@news.neostrada.pl>
    <537f0065$0$2243$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <537f2389$0$2353$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <537f5254$0$2354$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik Piotrek p...@p...na.berdyczow.info ...

    > No przecież odpowiedziałem w następnym zdaniu.

    > A po czym poznajesz, że kogokolwiek usprawiedliwiam?

    Po tym, ze piszesz, iz winny jest korzystający bo nie doczytał umowy.

    > Dosypuję do pieca, żeby flejm nie wygasł ;-)

    Akurat sprawa bulwersujaca wiec nie widze tutaj powodów do zartów.

    > A tak na poważnie to zadziwia mnie łatwość formułowania osądów na
    > podstawie (najczęściej) niepełnych informacji.
    >
    > Co z tego wynika masz w wątku "twarde prawo ale prawo". Jeśli nie chce
    > Ci się czytać to konkluzja jest mniej więcej taka jak w tym dowcipie o
    > rozdawaniu zegarków w Związku Radzieckim.

    > Ale co tu wyjaśniać? Przekaz jest bardzo prosty:
    > Masz mózg to go używaj. Nie licząc na to, że państwo będzie myślało za
    > Ciebie.

    Naprawde nie rozumiesz ze nie chodzi o mnie?
    Jest grupa spoleczesntwa troche mniej ogarnieta, troche mniej inteligentna
    lub po prostu naiwna bo tak wychowana (ludzie starsi).
    Nie zgadzam sie na to, zeby taki biznesmen strzygł ich jak popadnie.
    Oferty maja byc jasne i uczciwe a nie takie ze w kazdym słowie haczyk.
    SMSy ze wygrałes milion złych... punktów tez uwazam za oszustwo!