    From: "sanczes" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uwolnię się od WKU przez działalność gospodarczą?
    Date: Sat, 3 Mar 2007 09:51:25 +0100

    a ja byłem "we wojsku" mimo tego, że z gruntu jestem pacyfistą, miałem do
    wyboru albo "pucha" albo wojsko. ok 20 lat temu tak się działo. wybrałem
    wojsko licząc że uda mi się wyłgać po drodze - nie udało przeszedłem całą
    służbę w Marynarce Wojennej, byłem nurkiem klasycznym. - ratownikiem
    przeszedłem całe wojsko nie zostając mordercą, a za strzelania dostawałem
    urlopy
    nie mówię, że wszyscy powinni odbyć służbę wojskową, jednak ci którzy jej
    nie odbyli inaczej okazywali swoje lęki